מחפש צ'ומי:

barr1969

New member
אני מניחה שנפלטה לה מילה לא נעימה

אבל אין לי ספק, שהיא לא מפסיקה להודות לכם על פעלכן. בזכותכן יש לילדה שלה מחשב וגלגיליות. נכון שמספיקה מילה אחת כדי להעכיר את הרושם של כל ההודעה כולה, אבל היא נעשתה בתום לב. לא שדיברתי איתה, אבל מכירה אותה מספיק כדי לדעת שלא הייתה שום כוונה לא נכונה, מאחורי המילה הלא נכונה. בכל מקרה, בסיפור של הירושלמי טפלו כאילו לא היא שלחה אותו. את אי הנעימות בינכן לבינה היא תפתור. מילה שלי.
 

טליW

New member
אני בשוק../images/Emo2.gif

כמנהלת פורום "נתינה מהלב" שמנסה לעזור לכמה שיותר אנשים, אין לי אלא לומר לך שאת מגעילה אותי. את ושכמותך עושים לנו שם רע. אני מתביישת בשמך על שניצלת טוב ליבם של אנשים, שהאמינו בודאי להתבכיינות שלך, ריחמו עלייך, ועשו כל שביכולתם לעזור לך. נצלנית חסרת בושה, שבמקום להתבייש רצה ומספרת על דרך קלה לקבל דברים.
 

admor

New member
למרות שאני לא מכיר את מצבה

נראה לך שאם היה לה כסף היא היתה מעדיפה מחשב או גלגליות משומשות? היא לא ניצלה אתכם היא רק שלחה עוד נזקק עליכם. ולהתבכיין זאת מילת סלאנג. <אדמור ששולח את הבן שלו ל"התבכיין" אצל המורה בדברים שהיא חייבת לתת לו>
 

barr1969

New member
היא חייבת לתת לו, ואתה בתור אבא מעודד את זה?

איפה יצחק קדמן כשצריך אותו? אפרופו קדמן, לא תמיד אני מסכימה עם הדעות שלו, במיוחד הנחרצות שבהן, כאילו אין ולא תהיה בעולם דעה אחרת נכונה יותר. אבל במקרה הזה אני חושבת שהוא צודק לגמרי. גם לי הפרסומת הזו גרמה לחלחלה. יכול להיות שההברקה שבה ברורה לכל מבוגר, אבל גם ילדים רואים פרסומות, ושלא יכנסו להם רעיונות לראש. אני באופן אישי הסברתי לפרטית שלי את הרעיון. כל ההזהרות שלנו ההורים לא יעזרו אם ילד יראה שכשהוא צריך משהו ואין לו, יש אנשים "טובים" שיכולים לעזור. אי אפשר היה להשאיר את הילדים מחוץ לתמונה? גם את הכסף שלהם מנהלים המבוגרים.
 

tuttifrutti

New member
מתפלאת וגם לא בכלל

גם אני מפורום "נתינה מהלב". רובינו לא דתיים, עוזרים למי שאין. מקדישים מזמננו הפרטי ללא כל תמורה.אנחנו עוזרים גם לדתיים וגם לחרדיים. גם אם גמ"חים של דתיים לא היו עוזרים לחילוניים. איפה הערכים? מי שיצא בשאלה לא נותרו לא שום ערכים??? תביטו פנימה ותבדקו מה אתם עושים לזולת? עושים?? או רוציםרק להתמרד ולנצל? מצטערת אם מה שאני כותבת נשמע בוטה, אבל בטח שזה פוגע כשאתה מקדיש ממעט הזמן בפנוי שיש למי שעובד במשרות כפולות (הרבה מאיתנו בפורום) אוסף עבור מי שנזקק, ממיין, מכבס אם צריך, מתאם עם מי שזקוק, משנע, ומה אתה מקבל בסוף? זילזול במאמציך! עדיף שמי שזקוק לפריט כלשהו ינסה קודם לעזור לעצמו ולא מייד ירוץ וינצל את הדרכים הקלות. גם מבחינה חינוכית לילדיכם.
 
מדובר באי הבנה

אני בטוח שלא היו כאן כוונת זלזול או נצלנות כלשהן. נא ראי את התגובות שנכתבו למעלה.
 

מובחרת

New member
חברים/ות, נסחפתם למקום שלא חשבתי עליו!!!!!!!!

"לך תתבכיין" היו תחלופה למילים: "לך תשפוך ת'לב". מי שרצתה לסלף את המילים שלי לכיוון שנראה לה לנכון, זו בעיה שלה!!!!!!!!! אמנם נזקקתי בשעתו לסיוע, שפכתי את ליבי, והתבכיינתי, ומבדיקה שערכו לי מנהלי הפורום הנ"ל, נמצאתי זכאית לסיוע!!! יודעת כמה מאמץ מושקע בארגון הסיוע הזה, בשינוע, ובחלוקה, ואכן, מעריכה את כולם/ן שם, ולא מפסיקה להרגיש אסירת תודה. רדו מהעץ הגבוה שטיפסתם עליו!!! לא כתבתי את מה שסילפתן!!! אם אזדקק לפריט נוסף, ארגיש בהחלט חופשיה להתבכיין, ולדבר על מצבי בשנית. למי שלא מבינה עברית, שתחזור לבית הספר. שבת שלום.
 
תבקשי ולא תקבלי

אנו נחמדים אבל לא פראיירים באותה הזדמנות: היות ואני גולשת הרבה באתר זה יש לי משהו לציין.אני מודעת לקושי שיש לחלק מאותם חוזרים בשאלה אמיצים "להסתדר" בעולם החופשי בהתחלה. הכוונה היא עבודה, מגורים, אוכל, בגדים אתם מוזמנים להכנס לפורום נתינה מהלב, לתרום מש שאתם לא צריכים ולהעזר בנו.אני רואה מצווה של ממש להוציא כל נפש מהעולם השחור הזה.אבל חברה....לא להגזים! שבת שלום לכולכם
 

מובחרת

New member
את לא נחמדה בכלל.

ואטומה ברמה מעוררת חמלה. הוצאת את דיבתי רעה, אבל לא תתנצלי.
 

1 5

New member
שלום גם לך

פה אינך יכולה לחסום אותי מהפורום, אחרי שכתבתי במקום שלי דברי אמת על הפורום. פה אינך יכולה לערוך לי "משפט שדה" באותו יום שנותחתי בבית חולים, והכל כי פניתי בכתב לאחת הרכזות שהשתלחה בי על גבי הפורום עצמו, אחרי שהגבתי על דברי קלרה שהתקיפה משפחה יקרה מהפורום על כך שנסעה מהארץ. לשיטת קלרה, אסור "להתבכיין" ואסור גם לצאת מהארץ אם מקבלים עזרה מהפורום? חשבתי ש"לא מחנכים בפורום"? כמה הודעות מחקת מהפורום בטענה ש"לא מחנכים"? וכאן, כן? מה כתבת בהודעה שלך כאן: אין לי אלא לומר לך שאת מגעילה אותי, את ושכמותך עושים לנו שם רע, אני מתביישת בשמך על שניצלת טוב ליבם של אנשים, נצלנית חסרת בושה. את יודעת היטב כמה "שווה" כל אמירה כזאת, ואני מקווה שלמובחרת יהיה אומץ לפנות לסיוע משפטי ולממש את זכויותיה כחוק, אחרי מה שכתבת עליה כאן, בפורום הבית שלה כפי שהיא מגדירה אותו. לגופו של עניין, כאן זה פורום יוצאים בשאלה, וגמילות חסדים איננה בדיוק מושג רווח כאן (ראי את כל ההודעות כאן על טפילים ועל פונדקאים!), אולי משום כך היא בחרה במילה "תתבכיין", לא בקונוטציה שלילית לגבי הפורום שאת מנהלת אותו, אלא בקונוטציה כלפי עצמה, כמו לדוגמא חוזר בשאלה אחר שבא לספר בפורום שהוא צם בט' באב, כי לא יכול להתנתק לגמרי מהמסורת. על האפשרות הזו לא חשבת, כי את מתכנתת ואצלך הכל הוא רק או 1 או 0?
 

R a c h e

New member
בחרת במילה טיפשית ומיותרת

מטרת הפורום שם נראית חיובית ביותר וממש לא נראית לי צורת ביטוי שכזאת, הדבר היחיד שהצלחת לעשות זה להעלות את חמת הכותבים שם עלינו וזה ממש חסר הגיון במיוחד כשיש אצלינו לא מעט חברים שיכולים להעזר בפורום ההוא ועכשיו ייבחנו שם בשבע עיניים. אני רק מקווה שלא יעלה על דעתו של אף אחד פה ללכת לשם ולהתנצח איתם.....
 

uri80

New member
מספיק חבר'ה. אין טעם לנפח אי הבנות כאלה.

מטרת הפורום שם יפה מאד ומניח שיש שם אנשים טובים, הלואי שיהיו עוד כמותם. תנו לויכוחים מעין אלה לשקוע בתהום הנשיה.
 
שישים וחמש פעמים,כתבת רק בעמוד האחרון גברתbar

ולקחת את ההודעה שלי,כי היא לא מוצאת חן בעייניך,ולדחוף אותה לאן שמתחשק לך כי את כבר מרגישה בעלות פרטית על הפורום,זה לא ממש יפה. בכל אופן,כשחשפתי את עצמי שבוע שעבר בשולחן הטיש,החברה נחנקו מצחוק,ואמרו שהם אהבו. ואתמול גם קיבלתי מחמאה בכיוון. אז יודעת מה,תמשיכי בדרך שלך,מbarr1969 אני בטח לא מחפש צומי.......
 

פנדיאני

New member
יתירה מזו

כשהם ממש עמדו להפרד, באה מישהי מוותיקות הפורום(!) ואמרה שהיה ממש כיף איתו. אז בר תמשיכי בדרך שלך.
 
למעלה