אני מניחה שנפלטה לה מילה לא נעימה
אבל אין לי ספק, שהיא לא מפסיקה להודות לכם על פעלכן. בזכותכן יש לילדה שלה מחשב וגלגיליות. נכון שמספיקה מילה אחת כדי להעכיר את הרושם של כל ההודעה כולה, אבל היא נעשתה בתום לב. לא שדיברתי איתה, אבל מכירה אותה מספיק כדי לדעת שלא הייתה שום כוונה לא נכונה, מאחורי המילה הלא נכונה. בכל מקרה, בסיפור של הירושלמי טפלו כאילו לא היא שלחה אותו. את אי הנעימות בינכן לבינה היא תפתור. מילה שלי.
אבל אין לי ספק, שהיא לא מפסיקה להודות לכם על פעלכן. בזכותכן יש לילדה שלה מחשב וגלגיליות. נכון שמספיקה מילה אחת כדי להעכיר את הרושם של כל ההודעה כולה, אבל היא נעשתה בתום לב. לא שדיברתי איתה, אבל מכירה אותה מספיק כדי לדעת שלא הייתה שום כוונה לא נכונה, מאחורי המילה הלא נכונה. בכל מקרה, בסיפור של הירושלמי טפלו כאילו לא היא שלחה אותו. את אי הנעימות בינכן לבינה היא תפתור. מילה שלי.