מחפש המלצה לבידורית ניידת לאירועים

urielp

New member
מחפש המלצה לבידורית ניידת לאירועים

שלום, אני מחפש לרכוש בידורית ניידת וקלה לתפעול לאירועים (מדשאות / ימי הולדת / בריכות וכו'). עדיף לאפשרות לכניסת USB וקריאת MP3 בילט-אין. כמו כן, אשמח ללינקים ישירים ורמות מחירים. תודה!
 

קרמבו38

New member
בידוריות

שלום לך ידידי במידה ואתה מעוניין לרכוש בידורית שתענה לך על כל הצרכים שלך. אשמח להראות לך את כל הדגמים שיש ברשותי. עופר-0502256106
 

urielp

New member
מצאתי את הבידורית דגם 757

לינק. הבעיה שהסוללה שלו מספיקה לשעתיים בתנאי מעבדה, ו 3/4 שעה בתנאי אירוע... שזה מעט מדי לאירוע. אשמח לשמוע איזה רעינות יש להפעלה של דיבורית ניידת בשטח (מצבר גדול יותר / בידורית עם סוללה גדולה יותר וכו'). תודה!
 
אולי כדאי לך לקנות ממיר מתח מ12 וולט ל220 יש

בהספקים של 350 וואט אולי אפשר לחבר רמקול מוגבר מיקסר ונגנים.החיבור עצמו תעשה על מצית של רכב . שאל את גנן הלבן עם אפשרי כי אני לא ממש חשמלאי.
 
אפשר, אבל לא כ"כ מומלץ

הממרי מתח האלה לא אמינים במיוחד, גם החזקים שבהם, 350 וואט זה כמו 170-180 וואט בדרך כלל, הכל כתוב בכאילו וגם אז זה נשרף בקלות, לא אמין ולא מתאים לאירועים, רק למקרים שנתקעים... גם העובדה שצריך להיות קשור לרכב לא מתאימה לכל מקום, אם למשל עושים אירוע בפארק רחוק מהרכב. הכי טוב גנרטור קטן 700-800 וואט, בקושי צורך דלק, נותן עבודה של שעות, לא שוקל הרבה ועם מכל דלק קטן אפשר לעבוד שעות...
 
למעלה