מחפשת אחד שלא ישקר שלא ישחק בי שלא ישבור את ליבי שאלמד לבטוח בו שיידע לחבק שיידע לחייך שיידע לתמוך שיידע לנגב לי את הדמעות פשוט רוצה להישבר לתוך ידיו של מישהו... זו בקשה מוגזמת?