מחפשת

מורני !

New member
מחפשת

אחד שלא ישקר שלא ישחק בי שלא ישבור את ליבי שאלמד לבטוח בו שיידע לחבק שיידע לחייך שיידע לתמוך שיידע לנגב לי את הדמעות פשוט רוצה להישבר לתוך ידיו של מישהו... זו בקשה מוגזמת?
 

JohnDo

New member
כן

אין כזה דבר ואם היה הייתי מקווה בשבילך לא שלא תמצאי אותו. לפעם מה שאנו מבקשים זה לא מה שטוב לנו...תחשבי על זה
 

רותי ב.

New member
בכלל לא בקשה מוגזמת, רק שאני

בטוחה שאם תמצאי אחד כזה (מאחלת, אמן, הלוואי ובמהרה בימינו, וכל מה שאומרים) הרבה ירצו שתשכפלי אותו, ליתר בטחון...
 

ori peled

New member
הבקשה היא תלויה.....

כמעט כל אחד יוכל למלא אחר הדרישה הזו. אם את מוצאת משהו (לא משנה מי) את מסוגלת בעצמך להפוך אותו לאחד כזה. H-)
 
למעלה