מחפשת ספרים באנגלית כלבים

מחפשת ספרים באנגלית כלבים

יש איזה אתר בחול ששולח לארץ? AMAZON לא שולח.
 

Rivendell

New member
אני מנחשת שהתכוונת ספרים באנגלית

*על* כלבים. אפשר להזמין בסטימצקי. אם זה מופיע בקטלוג שלהם הם מביאים את זה תוך 3-7 ימים. כדאי לגשת לחנות שלהם ולדבר שם עם אחת המוכרות.
 

rigoletto111

New member
../images/Emo32.gifאגב, הצלחת פעם כבר להתגבר

על רומן עב כרס של טולסטוי? אני הסתדרתי רק עם הסיפורים הקצרים שלו ...
 

Mנטה

New member
לא רק הצלחתי גם חזרתי פעמים רבות

קראתי די הרבה פעמים את מלחמה ושלום, כמובן בפעמים החוזרות דילגתי על פרקי ההסטוריה. אנה קרנינה היא יצירת מופת והיא גם ספר סוחף מאוד שקשה להינתק ממנו. מה שהיה לי מאוד קשה ומגיעה לי משאית שלמה של מדליות, זה לקרוא את הביוגרפיה של טולסטוי מאת טרויה (אנרי טרויה), ספר עב כרס בין שני כרכים ענקיים מפורט מדי ולא כזה מעניין. (אבל מה, עושה את העבודה למעריצים
)
 

Noya111

New member
אם כבר הזכרת את טרויה, ביוגראפיות

ומדליות, אזי אני סבורה שגם לי מגיעה מדליה על כך שקראתי את הביוגראפיה של קטרינה הגדולה (גם מאת טרויה, כמובן). ספר כבד, עמוס להחריד בפרטים, לעיתים קצת מייגע אך בהחלט שווה קריאה. הוא חושף את הצדדים המרובים והרב-גוניות של דמותה של אחת הנשים המפורסמות והמעניינות שבהיסטוריה. זו היא אחת הביוגראפיות המרתקות, העשירות והמרשימות ביותר שקראתי.
 

Mנטה

New member
באמת תוך כדי קריאה תהיתי לגבי

השאלה הזאת. מה הופך ביוגרפיה לטובה ? האם להפוך אותה לסיפור כמו "הפרוטה והירח" של סומרסט מוהם על גוגן ? (אפרופו הפתיל על אנגליה, סומרסט מוהם !!! בכבלי אנוש ספר מצליל ביותר !!!) או שמא לדקדק בכל פרט ופרט כמו שטרויה נוהג לעשות ? או אולי משהו באמצע כמו הביוגרפיות של מיכלאנג'לו וואן גוך ? שני דברים בלטו לי מאוד בביוגרפיה של טולסטוי ע"י טרויה: - עומס הפרטים מוגזם ולא תמיד חשוב. לא ממש אכפת לי באיזה חפירות ישב טולסטוי כשהוא כתב או לא כתב סיפור מסוים ולמה החברים הספציפיים שם התנהגו בצורה כזאת או אחרת. כל פרק שם יכול להתקצר כמעט לשלוש ארבע פסקאות ועדיין להגיד כל מה שצריך. - מצד שני, שני הפרקים שבהם קישר טרויה את אנה קרנינה ומלחמה ושלום עם חייו של טולסטוי, הדמויות, האמונות, הדעות, הפרשנות הספרותית, היו מאירי עיניים ופוקחי לב והיו שווים את כל הסיוט של הקריאה. יצירת מופת בעיני
. (וריווי, תגמרי כבר את אנה קרנינה שנוכל לדבר עליו
יש לי כבר טקסטים מוכנים
)
 
אמזון ועוד איך שולח לארץ

רק לפני מספר שבועות ביצעתי הזמנה ממנו והיא הגיעה בלי כל בעיה. מה שהוא לא שולח זה דברים שאין לו רשיון לשווק בארץ, בעיקר תוכנות או סרטים בדי.וי.די.
 

Noya111

New member
אכן שולח, אך דמי הטיפול והמשלוח

שהם גובים הם בסדר גודל של עלות ספר נוסף. מה שכן, אם מזמנים מהחנות הבריטית ולא האמריקאית, זה מוזיל טיפה את העלות, אך גם לא במידה כל כך משמעותית. אבל, מה שראוי לציון – השרות שהם מספקים: דוגמא ומופת!!!!!
 

Mנטה

New member
בענין אמזון

החשבון שלי אומר שכדאי לקנות שם רק אם קונים קניה מקובצת. כי אז זה מקזז את דמי המשלוח. אבל תהיתי מה קורה עם הקטע של המיסים במכס. יש עדין ענין כזה ?
 

Ayelet S

New member
למיטב ידיעתי, על רכישת ספרים לא חל

תשלום מיסים במכס, אלא רק על DVD ומוצרי אלקטרוניקה למיניהם. כך, לפחות, היה המצב עד לפני כשנה. אך, אינני מוכנה להתחייב ואני מציעה לך שתבדקי את הנושא לפני שאת מבצעת את ההזמנה.
 
למעלה