מחפשת מי כתב שיר זה..

paziti

New member
מחפשת מי כתב שיר זה..

שלום אני בת של ניצולת שואה. ניצולה שתמיד תמיד שותקת ואינני יכולה לדעת מה עבר עליה כילדה קטנה. כל השנים האלה מלווה אותי שיר שכתבו על השואה ופעם בוודאי למדתי אותו והוא השאיר עלי רושם עז. אני זוכרת אותו כמעט 40 שנה. אני תמיד מצטטת לי אותו בימי השואה ואף הדבקתי את בנותי בכך- ואינני יודעת אפילו מי כתב זאת. אם יש משהו שמכיר ויודע מי המחבר שיציין זאת כאן. תודה. וכך אומרות השורות: "ולא קינאו בו האחים על כתונת הפסים שבה הלבישו גם אותם כשהורדו מן הפסים ולא חלם ולא פתר ומן האלומה לא קם ולא ניגרע שעיר עיזים בהיטבלם בדם ואביהם לא היכירם כי רבו בני זקוניו ורק אמר:"חיה רעה" ולראותם לא שב...
 
למעלה