מחפשת ברשת חומר בפיזיקה וכמיה

  • פותח הנושא shk
  • פורסם בתאריך

shk

New member
מחפשת ברשת חומר בפיזיקה וכמיה

וביולוגיה. ביולוגיה - כיתה ט´ פיזיקה - כיתה י´ כמיה - כיתה י"א הפילו עלי מ"מ למורה שבחופשת לידה, וכל שיעור אני יושבת עם המעט חומר שהיא נתנה לי,מחפשת באיציקלופדיות ומנסה להכין שיעור ואני לא אוהבת את מה שיוצא תחת ידי. מה גם שזה מכניס אותי ללחץ. אשמח אם תעזרו לי :) בתור מורה שנה שניה, אני מצדיעה לכל המורים שיש להם יותר מ5 שנות ותק על שרידתם! עלו והצליחו!
 

ofra176

New member
תורשה מתאים?

האם חומר בנושא התורשה לכיתה ט´ יענה לפחות על חלק מן המצוקות? אני מצרפת הנחיות לעבודה לתלמידים המתבססות על הספר חידת התורשה בתוספת משימות של קריאת מאמרים. הפעילויות מחולקות לשלושה קבצים, ואני מצרפת את החלק הראשון לשם התחלה. בהנחיות קיימת חלוקה לשלוש רמות לימוד. בסיס, מלא (אלו מבצעים את הפעילות הרגילה) ומוגבר - להם ניתנות מטלות נוספות. וגם כמה אתרים מתוך המועדפים שאיתם עבדתי. ומקווה שאת באמת בתורשה ולא בנושא התא, שבו פותחים לפעמים את השנה. אם את מלמדת התא, אין לי חומר מובנה אבל יש לי טיפה המלצות - בכל מקרה, אשמח לענות אם תשלחי לי מייל ובהצלחה!
 

horshi

New member
קבלי שפע של אתרים מעולים עבורך

לצעירה ברוח ובנפש קבלי שפע של אתרים שיש בהם חומר רב מוכן להורדה בהצלחה מאביב חורשי http://www.iasa.jlm.k12.il/phys.htm http://www.physics.co.il /http://www.education.gov.il/biolog http://www.orianit.edu-negev.gov.il/avivh http://www.tcz.co.il/chimnew1
 

shk

New member
תודה לך.

האתרים מרשימים למדי! לצערי, איפה שאני מלמדת, הם אינן צריכים לעשות בגרות במקצועות אלו אלא הם מקצוע פנימי והחומרים שמוזכרים באתרים לא נלמדים בצורה שכזו. מלבד ביולוגיה. ובקשר להיותי צעירה.. אני חושבת שאני עושה פה שיא בפורום כמורה הכי צעירה :)
 
למעלה