h o n e y S I V A N
New member
מחנה 80
מישהי שהיתה במחנה 80 יכולה לספר לי קצת עליו? שוק?או עבודה קשה... כמה זמן טירונות אמרו לנו חודש ואולי זה יתקצר..זה הגיוני? חברה שלי בניצנים התגייסה ביום שאני התגייסתי והטירונות שלה בלי שבתות וחגים יוצאת 13 יום
מישהי שהיתה במחנה 80 יכולה לספר לי קצת עליו? שוק?או עבודה קשה... כמה זמן טירונות אמרו לנו חודש ואולי זה יתקצר..זה הגיוני? חברה שלי בניצנים התגייסה ביום שאני התגייסתי והטירונות שלה בלי שבתות וחגים יוצאת 13 יום