מחלקת גנים ונוף 🌻צפיה קבוצתית🏡🌹🌻 - חלק 2

מילי08

Well-known member
תראו כבר את פרק הספיישל קורונה!!!!!!
עדיין לא קיבלתי מהדודים :-(
נראה לי שאני אבקש מדוד ניק הפעם
רגע! הולד יור הורסס!
עשיתי חיפוש בגוגל ותראו מה מצאתי
אני בעבודה ויש גבול לכמה רחוק אני יכולה ללכת כדי לא לעבוד... :-D אנסה לראות בערב
 

מילי08

Well-known member
אוי, שכחתי לכתוב כאן השבוע. אולי בגלל שהספיישל קצת עבר לידי. בצפייה הראשונה נראה לי שנהניתי יותר.
היה נחמד לראות את כולם. כרגיל המשיכו לרדת על גרי ואלו היו החלקים הכי פחות מצחיקים בפרק. רון היה מהמם כהרגלו וקיוויתי לראות גם את מונה ליסה אבל ז'אן רלפיו היה מספיק חמוד בשביל שניהם.
אנדי נעול במרתף או משהו כבר יומיים
זה היה תירוץ מתבקש אבל לא הגיוני כי למה שאפריל לא תעזור לי איכשהו לצאת?
דיברו שם על כל הדברים החשובים - איך אנשים הרגישו שהם יוצאים מדעתם, איך זמן הרגיש חסר משמעות, הטירוף של לימוד ביתי, ההערכה לעובדי רפואה, החוסר ידע כמה זמן זה ימשך. (אולי לא מחר, אולי לא בעוד 100 שנים)
נכון אבל אני חושבת שאחת הבעיות שלי עם הפרק בצפייה החוזרת היא שהכל הרגיש מאוד דידקטי. הספיישל של mythical quest הצליח גם לדבר על זה והיה יותר מצחיק ויותר מרגש בהרבה.
זה מתחיל עם הגבר הכי סקסי - בובי נויפורט שלא מודע למצב בעולם :-D ולובש פוטר של לזלי למועצה 2012, שזה מצחיק כי קראתי שההפקה שלחה לשחקנים את הפרופס הנחוצים, אבל פול ראד הפתיע אותם שמסתבר היה לו את הפוטר הזה מימיו בצילומי הסדרה.
וואלה :-D פול ראד זוכה אצלי להערכה מחודשת כי בימיו בחברים פחות אהבתי אותו וזה השפיע על מה שחשבתי עליו בהמשך (עד שהגיע אנטמן)
הם כמובן עושים שיחות זום, אבל בעולם של פארקס זה לא זום אלא ממשק של גריזלי. ויש שם שיטת נקודות שדונה קיבלה מעמד עליון וזהב וגרי יש לו מינוס נקודות:-D
באמת? לא קלטתי את זה
* מה שמזכיר שג'אם עקרונית אמור להיות בקליפורניה שף במסעדה אסייתי ב2020|תוהה|
הזכרון שלך מטורף
 
למעלה