מחכה...........
שוחחנו פה על סקס שוחחנו על חיות שוחחנו על זוגיות אפילו חתונות היו לנו שלא נדבר על כתיבה נושאית ועל נקמות ועל התעללויות ופוליטיקה ובדיחות שוחחנו על פגישות וגם היו פה לא מעט טריגות שוחחנו על גנים, בתי ספר, חגים על בגידות וזיונים מזדמנים וגם על אהבה....(שיווו אחרונה ברשימה. חחח) ואני שואלת את עצמי.... על מה עוד לא שוחחנו, מה עוד אפשר לחדש פה? מה יוכל לרענן את הפורום? (תשנו את כל ה- שוחחנו ל- כתבנו, אין לי כוח לשנות) תהיו יצירתיים כי יש לי עוד שבועיים "לחרוש" את המקום הזה...הבוס בחו"ל!!!!!
שוחחנו פה על סקס שוחחנו על חיות שוחחנו על זוגיות אפילו חתונות היו לנו שלא נדבר על כתיבה נושאית ועל נקמות ועל התעללויות ופוליטיקה ובדיחות שוחחנו על פגישות וגם היו פה לא מעט טריגות שוחחנו על גנים, בתי ספר, חגים על בגידות וזיונים מזדמנים וגם על אהבה....(שיווו אחרונה ברשימה. חחח) ואני שואלת את עצמי.... על מה עוד לא שוחחנו, מה עוד אפשר לחדש פה? מה יוכל לרענן את הפורום? (תשנו את כל ה- שוחחנו ל- כתבנו, אין לי כוח לשנות) תהיו יצירתיים כי יש לי עוד שבועיים "לחרוש" את המקום הזה...הבוס בחו"ל!!!!!