מחיקת השרשור

dim18

New member
עצוב מאוד

האמת שאין לי מה להגיד. יש ביכוי שאותו כלב שהתעקשו כל כך לצאת איתו פוליטיקלי קוטרקט יומת כעבור כמה זמן רק בגלל עקשנות מגוכחת של האנשים באותה אגודה. אם מישהו ירצה להרביע כלבה ולאמץ גורים הוא לא חייב לקחת כלב אחר וההתעקשות המגוכחת על עיקור וסירוס כל כלב ללא התגמשות עלולה לעלות לאותו כלב בחייו. לא נראה לך עדיף שהיו מוסרים את אותו כלב ואולי היו מצילים את חייו, ואם אותו זוג לא היה לוקח כלב אחר האם זה היה משנה במשהו את ההחלטה? אני ממש בספק. האמת הייתי כותב עוד הרבה דברים אבל ברור לי שאנשים שקשה להם להתמודד עם המציאות הקשה מעדיפים שירשורים של "הפוצי מוצי" שלהם ב-30 אלף פוזות שונות, אז אני אמנע מלחפור יותר מדיי בנושא. בעצם אגיד לך רק עוד דבר אחד, עד שאת או ההנהלה של אותה אגודה הדובר שלהם או לא יודע מי לא תראו לי שהסיכויים הסטטיסטיים של כלב למות ברחוב וגם לא להגיע להסגר כלשהו מאשר ה-90 אחוזים שמומתים באותה אגודה אין שום סיבה שבעולם לתמוך באידיולוגיה כזאת.
 

RSPA

New member
סיכויים סטטיסטיים - זה בדיוק הענין

סוף סוף מישהו שנוגע בנקודה האמיתית. השימוש במנטרה או ב"ידוע לכל" כי אין סיכוי לכלב לחיות חופשי ברחוב וכד' כבר יוצא מהאף. איש לא עשה מבחנים ומבדקים סטטיסטיים בסוגיה וכל זמן שאין שום עדות משכנעת בענין - לא נשתכנע. הרי לא בעיה לטעון שמתוך 10 כלבים שתיקח עכשיו ותזרוק לרחוב ישרדו יותר מ-50 אחוזים מהם בחיים. וזה כבר סיכוי לחיים גבוה יותר מהסיכוי שיוענק להם "שם". אולם גם אם כך, השאלה שתעלה על הפרק היא אילו חיים אלה. האם חייהם טובים או שאלו חיי סבל. וגם כאן ניתן לטעון שעל אף שהם אולי סובלים קצת הם לפחות חיים. ואולי בעצם הם לא סובלים ? מי יכול לערוב לכך או לכך ? הכל באויר והכל בבל"ת. אין שום נתון מדעי, מחקרי, סטטיסטי שיתמוך לכאן או לכאן. לכן נותרת בסופו רק השאלה המוסרית : מי נתן "להם" את הזכות לקבוע גורלות של יצור זה או אחר ובאיזו זכות מותר לו למישהו לקחת חייו של כלב ? זו שאלה קשה וברור לי שלכל אחד יש את התשובה המועדפת עליו.
 

dim18

New member
אין רק תשובה אחת

ראיתי בחיי כלבים שחיו חופשיים כמו מלכים (במיוחד בתוך ובסביבת בסיסים צבאיים ואזורי תעשייה) וראיתי אחרים שיצאו מהרחוב בשן ועין וכמעט גוועו שם. בשורה התחתונה תמיד יש לבחון את המצב לפי סוגיו, כך לפי הבנתי נוהגות רוב העמותות בארץ (אני יכו להגיד ל ספציפית על אחת בלבד) אבל ההתעקשות המטופשת והעבודה עם כלבים כמו עם נתוני מחשב ללא התייחסות אישית לכל מקרה על סוגיו היא זו שגורמת להתנגדות העצומה (לפחות זו דעתי) לארגון המדובר. אגב, הדיון הוא רק על התנהלות העמותה בעניני כלבים. כאשר מדברים על ארגון למען "כל" בעלי החיים אי אפשר להמנע מדיון על התנהלותו בנושא בעלי חיים אחרים. החיס של אותו ארגון לחתולי רחוב הוא כבר סיבה מספיקה לדעתי לדרוש לסגור אותו ככזה העובר על חוק צער בעלי חיים וכן על קביעת בג"ץ האחרונה (אבל זה כבר OFF לפורום כאן).
 

toomuchdogs

New member
שוב! לא לזה התכוונתי

התכוונתי שאירגוני בע"ח צריכים לעשות מעשה מעבר לזה, במקום לרכוש עוש זריקת הרדמה להכניס כלב/ה לניתוח מונע! הבהרתי שורה מתחת לתגובה הראשונית את דעתי
 

toomuchdogs

New member
משרשרת אלייך בכוונה,

כולם נראה כי עשו עלייך הלאום.... בכל העולם ארגוני בע"ח הם אלה שמביאים לשינוי האמיתי, לא משנה אם זה יהיה בארץ צב"ח ת"א או משהו אחר. כולם - כל! אירוגני בע"ח בארץ צריכים לעשות יד אחת או לפחות להתחיל לתרום קצת משלה כדי שבארץ סירוס ועיקור יהוו חלק מהמציאות רק כך! ידולל מצבם העגום של בע"ח ההומלסים והמשוטטים שמורדמים על לא עוול בכפם-רק כי נולדו למדינה לא מפותחת בתחום ההומני ביותר - בע"ח. אני מסכימה לדעתך שאירגונים מסויימים משתמשים בכסף שקיבלו כתרומה לא כדי להציל חיים על כדי לסיימם! אז מתי כבר יבוא השיוני הזה - ומי ייקח כבר אחריות להכניס לתודעה של אזרחי המדינה הכי לא הומנית שסירוס ועיקור נחוצים כמו אוויר לנשימה!?!?!? היו כאן מלא שירשורים בנושא הזה ובנושאי האלימות כלפי בע"ח (כולל שלי) ואף אחד לא קם ואמר "הנה אני כאן לשירותם של אלה שמושמדים!" ענת, כשאני צעקתי די!!! אף אחד לא בא כשאותה אישה ששרפה עצמה למוות - אף אחד לא קם!!!! לא מזכיר לך תקופה אחרת בהיסטוריה? (שואת בע"ח - ידידו הטוב ביותר של האדם) אם לא עזר כשאני צעקתי בפורום דיי - מי כן יכול להשמיע קולו ולסחוף אחריו את כולם כדי שהמוות ייפסק והחיים ימשיכו???? הסוד הוא : עיקור וסירוס!!!!
 

lilithmm

New member
תוספת

ובאמת לעקר. לא רק לקחת כסף ולקוות שהלקוח באמת יעשה את זה.
 

toomuchdogs

New member
לא התכוונתי ללקוח, הם בעצמם ייעקרו

רופא נועד כדי להבריא לא כדי להרוג!!!!! מישהו שם קצת התבלבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

toomuchdogs

New member
סליחה?!!?!?!?

לידיעתך! עיריית ת"א עושים את זה עם חתולים!!!!!!!!!!!
 

toomuchdogs

New member
אז למה שלא תרחיב על הבורות שלי????

איש חכם, למד אותי את טעותי.... הוכח דבריך
 

toomuchdogs

New member
הבהרה, כנראה שלא הייתי ברורה

לסרס ולעקר כל כלב/ה משוטט שנתפס ללא קשר אם יש או אין לו בית!!!! לא יודעת אם זה עדיין קיים, פעם עיריית ת"א היו מעקרים/מסרסים חתולי רחוב - זה בדיוק מה שצריך לעשות עם כלבים!!!!
 

ניל´´י

New member
נכון, עיקור וסרוס גורף

כחוק במדינה שלנו!!! כמו שישנו חוק הכלבת חייב להיות חוק הסרוס והעיקור.
 

goolo123

New member
משנה מאוד.

רוב האנשים חושבים שמעצם השם "צער בעלי חיים" מטרתם ופועלם זה להציל בע"ח, למצוא להם בתים ולטפל בהם.רוב האנשים לא מדמיינים אפילו ש-90 אחוז מהכלבים מורדמים שם!
 

mia01

New member
תיקון טעותך!

הד"ר נמחק, נחסם וגם קולף מצבעו האדום כשההנהלה החליטה שצריך וראוי. אני אישית עייפה משירשורי צב"ח ת"א וצחי נבו. עלבונות לא יכתבו בפורום לא מצד גולשים ובטח שגם לא מצידו!
 
למעלה