מחיקת השרשור

kkina

New member
ומה עם כמה עשרות אלפים אחרים כל שנה

אלה המספרים
 

kkina

New member
וחצי הכוס המלאה

מזל, ניצלו מגורל במעט בטוח של התעללות ומוות ביסורים. זה כמו תמיד, עניין של השקפה - רק לא ברור למה אלה שמחזיקים בהשקפה שונה משלך (ושל אחרים רבים פה), חוטפים על הראש כאילו היו הנאצים בעצמם.
 

klaris

New member
אני בטוחה שאם תחשבי מספיק

חזק תביני לבד בלי שנצטרך לאיית לך את זה.
 
ואם היו מקבלים סיכוי לבית

כלב אחר היה מאבד בית במקומם. יש יותר מידי כלבים ופחות מידי בתים. יותר מידי אנשים שחושבים שלגיטימי לזרוק כלב כי........ היום מישהו התקשר אליי, רצה למסור את הלברדור (יפה, גזעי, עלה לי 1000 דולר וקניתי לו אוכל ודברים...) בן התשע שלו כי הוא מועד במדרגות. "..אתם צער בעלי חיים, תמצאו לו בית, זאת העבודה שלכם!!!" הוא ואחרים חושבים שאנחנו שירות לציבור.
 

איל35

New member
מציע לך לראות להקות כלבים משוטטים

בעיקר בארצות העולם השלישי ניתן לראות את התופעה. כלבים מוזנחים וחולים המכוסים בפצעים. כלבים שסובלים מהתעללויות והרעבה. מאידך ישנם להקות כלבים חזקים יותר התוקפים חיות משק, חיות בית ובני אדם. סעי להודו, תאילנד ואפילו ליוון. הכלבים הללו רובם מסכנים והלא מסכנים ממש אבל ממש לא נחמדים.
 

klaris

New member
ממתי אנחנו העולם השלישי?

תפסיקו להביא דוגמאות הזויות! הסברה וחינוך זה לא משהו שיעבוד על העולם השלישי אבל כן יעבוד כאן. מספיק עם הדמגוגיה בשקל.
 

איל35

New member
ישראל היא עולם ראשון, שני, שלישי

ואף רביעי. הדוגמא היתה מהתרשמות מגוף ראשון של כלבים נטושים המתאגדים בלהקות. כעולם ראשון ושני הציבור לא יסכים שלהקות כלבים יסתובבו פרא ברחובות.
 

klaris

New member
ואז אולי יתחיל לזוז משהו במדינה

ואז אולי יתחילו לחייב סירוסים ועיקורים של כלבים מעורבים בדיוק כמו שמחייבים היום סירוסים ועיקורים של כלבים "מסוכנים". אתה רוצה רישיון להחזקת כלב? = סרס/עקר.
 

kkina

New member
אני חייבת לשאול

נגיד שזה מה שיקרה: אנחנו נפסיק להמית, נקבל להקות כלבים חולים, פצועים ותוקפניים ברחובות, יווצר לחץ מאסיבי על השלטון ויצא חוק עיקורים וסרוסים. אפילו יאכפו אותו.. מה עכשיו עם כל הכלבים ברחובות, מה עושים אתם..? מדובר על מספרים אדירים לפני נתוני ההמתה (גם ה"סלחניים ביותר")
 

klaris

New member
מה שיקרה הוא שלמדינה לא תהיה

ברירה, לא יהיה לה את צב"ח שיעשו את העבודה השחורה בשבילה והיא תאלץ להפנות יותר משאבים להסגרים עירוניים, יוסיפו תקציבים ואנשים למערך.
 

איל35

New member
אין לי בעייה עם חיוב, שלי מעוקרת

והיא כלבה גזעית נדירה יחסית ועם תעודות. אפרופו "כלבים מסוכנים", המגדלים האחראים שומרים על החוק ודור הכלבים שיכל לבוא מהם בהרבעה מבוקרת עלול להעלם. לעומת זאת, אפרופו עולם שלישי, הרבעות הפיט/אמסטפים פשוט חוגגות. יש מאות המלטות כרגע בארץ.מצרף לך קישור אחד מני רבים בנט המראה לך כמה המלטות פירטיות של "כלבים מסוכנים" קיימות כרגע. בעלי הכלבים הללו מצפצפים על החוקים, מקצצים זנבות ואוזניים ולא בהכרך בעלי רשיון וחיסון כלבת.האם את יכולה להלחם בהם? מסופק.... הציצי במודעות בקישורים ששלחתי, האם החוק בעל שיניים, האין אנו עולם שלישי מקוון אמנם, אך לא מפותח?
 

klaris

New member
וכמה המלטות כאלה יש?

וכמה יגיעו לכאלה שהם בעצמם לא יחסנו כלבת? זרוק מספר. זה מספר זניח של הרבעות לעומת ההרבעות הביתיות של כל האידיוטים שמסרבים לעקר את הכלבה כי היא צריכה לחוות את חווית האמהות ושל המטומטמים שחושבים שהם פוגעים בגבריות של הכלב שלהם אם הם מסרסים אותו. רוב תושבי ישראל מחסנים בכלבת. בכל השאר הטיפול הוא טיפול בעבריינים.
 

איל35

New member
ישנם עשרות אלפים שלא מחוסנים

רבים מהם בפריפריות. חוק הכלבים המסוכנים עוד מעט בן שנתיים, עצם זה שישנם המלטות אומר דרשני.
 

klaris

New member
קודם כל שנתיים זה לא הרבה זמן

דבר שני אני לא מאמינה שיש עשרות אלפים לא מחוסנים. תביא לי נתונים. המלטות יהיו תמיד, כמות ההמלטות זה מה שחשוב פה.
 
לאיל35- אתה קורא לעצמך אוהב כלבים?

אתה צבוע! בשביל מה קנית כלבה גיזעית ונדירה "יחסית", במדינה שיש כל כך הרבה כלבים גיזעיים ומעורבים כאחד שאין להם בית ?? או שאתה ממש צבוע או שאתה גזען שמכניס הביתה רק כלבים גיזעיים נדירים עם תעודות! אתה בטח מאלה שבגלל חסכים אישיים צריך שכלב גיזעי יעלה לו את האגו
 

איל35

New member
מעולם לא נתקלתי בך כאן וכבר שיפוטית

אני גזען, בעל חסכים. גבורה מאחורי מקלדת בלהעליב אנשים. מה את יודעת עלי, משפחתי, כלבתי ובכלל אהבתי לכלבים. מוזנת מסטראוטיפים ושנאה? ציינתי את עובדת כלבתי גזעית רק לשם חשיבות העיקור שאף על פי שכלבתי גזעית ועוד מגזע יחסית נדיר, עיקנו אותה. תתביישי לך, מקללת ומשמיצה אנשים ללא הכרתם ע"ג פורום. חבל, ממש חבל שלא ניתן לתבוע תביעת דיבה אנשים שכמוך. שילמדו לא להשמיץ גולשים זרים בפאהסייה. תתביישי לך, את אדם קטן
 

A k a s h a

New member
../images/Emo45.gif

לא חדש בכלל שאני מסכימה עם כל מילה שלך. בעצם, הפעם, כמעט עם כל מילה. לדעתי כן אפשר לתבוע על דיבה דרך האינטרנט.
 
למעלה