מחילה
ברצוני להתנצל ולבקש סליחה מכל אלה שנפגעו מהציניות ומסגנון הכתיבה שלי,אבקש גם את סליחת אלה שדיברתי בהם סרה ולשון הרע,וגם מאלה ששמעתי דיבתם רעה.חטא לשון הרע כפרתו קשה כיוון שלאחר שדברים נאמרים אין יותר שליטה לאן הם נתגלגלו,לפיכך אנסה לתקן באותו מקום שנכשלתי. סליחה מכולם,סליחה מכולן. שבע``ה נכתב ונחתם לשנה טובה,שנת בריאות,קרבה(לקב``ה ולעמ``י),פרנסה,אושר ,אהבה ויצירה.
ברצוני להתנצל ולבקש סליחה מכל אלה שנפגעו מהציניות ומסגנון הכתיבה שלי,אבקש גם את סליחת אלה שדיברתי בהם סרה ולשון הרע,וגם מאלה ששמעתי דיבתם רעה.חטא לשון הרע כפרתו קשה כיוון שלאחר שדברים נאמרים אין יותר שליטה לאן הם נתגלגלו,לפיכך אנסה לתקן באותו מקום שנכשלתי. סליחה מכולם,סליחה מכולן. שבע``ה נכתב ונחתם לשנה טובה,שנת בריאות,קרבה(לקב``ה ולעמ``י),פרנסה,אושר ,אהבה ויצירה.