מחדל חברתי.

Limbless Timmy

New member
מחדל חברתי.

שלום לכולם, אני יחסית חדש בתחום הבלוגים - פחות מחודש בכלל, בתפוז מאתמול - ומאז שהעלתי את הבלוג בתפוז לראשונה, לפני כ-24 שעות, היו בקירוב 35 מבקרים ואף לא אדם אחד השאיר תגובה - לא מילת שבח(לדוגמא: חחחח!), לא הודעת נאצה (הסוג האהוב עליי). האם אלו הבלוגרים בתפוז, מנוכרים, חסרי רגש והערכה? אודה להתייחסותכם בעניין. ================================== http://blog.tapuz.co.il/Unoriginal
 
וואו ../images/Emo12.gif

אמממממ הכללה גסה הייתי אומר.. לא כל אחד מגיב, זה לא אומר שהם חסרי רגש אלא פשוט שאין להם מה לאמר..
 

Limbless Timmy

New member
לכן השאלה..

כרגע אני עומד על 50 מבקרים, ואף לא תגובה אחת לארבעה פוסטים. לכן, מכיוון שאתה טוען אחרת, ולכל מי שמוכן לבחון את הבלוג שלי, אשמח אם תכנסו ותכתבו לי פה בפורום (על מנת למנוע חשד שאני כותב את זה בכדי לעורר תגובות) סיבות אפשריות מדוע אף אחד לא מגיב. אני באמת סקרן. http://blog.tapuz.co.il/Unoriginal
 
אבל זה לא הולך ככה

אין נוסחה בדוקה לתגובות, פעם נכנסו אליי 1300 ביום והשאירו סך הכל 10 תגובות באותו יום. לעומת זאת יכולה לקרות מצב של 20 כניסות ועשר תגובות. אתה מבין שזה לגמרי לא אחיד? אני לא יכול לקרוא ולהגיד למה לא למגיבים אצלך. הכי הרבה שאני יכול זה לקרוא ולהגיד לך חוות דעת על הבלוג שלך בכלליות, גם זה מנקודת המבט שלי בלבד ולא איזו הליכה על פי תקנות תגובה, או משהו כזה.
 

Limbless Timmy

New member
מן הסתם לא חשבתי אחרת.

לזה בדיוק התכוונתי ואשמח לחוות דעת. http://blog.tapuz.co.il/Unoriginal
 

Mr Gerber

New member
אתה בטוח שאתה מפרסם אותו כראוי?

לפעמים פרסום זה כל מה שבלוג צריך. אם אתה רוצה תגובות - הרבה כניסות וכו', אתה פשוט צריך לפרסם את הבלוג. אתה לא יכול לכתוב ולחכות שיגלו את הבלוג לבד. רוב האנשים שיש להם תגובות בבלוג, הגיבו לבלוגים אחרים.. זה כמו חוק לא כתוב כזה, מי שמגיב אצלך - אתה מגיב אצלו. (ונהפוך את המשפט שיהיה נכון למקרה הספציפי הזה, מי שהגבת אצלו - יגיב אצלך)
 

Limbless Timmy

New member
.. לא פרסמתי אותו כלל.

מצד שני אני לא מדבר על כמות האנשים אלא על התגובות הנוכחיות. ובכן, אני אנסה את זה.
 

idodo cohen

New member
השיטה הראשונה, הכי יעילה והכי בריאה

לדעתי היא לנסות להכיר אנשים. לראות מה יש פה, להתרשם. אני התחלתי את הדרך (כשראיתי שמצבי אנוש מבחינת תגובות) בתגובות אקראיות בבלוגים שהתחבבו עליי- ככה הכרתי את "אלין השרוטה" (ודרכה את נוי). וככה כל פעם עוד קצת ועוד קצת... ובעיקרון הייתי אומר שזה מה שהכי קידם אותי בתפוז- כי ככה היכרתי את האנשים. לא נדחפתי להם למסך
. עכשיו אני נדחף לכל מקום, כמובן, אבל אלה לא החלטות שאני קיבלתי XD.
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifאבל.. ../images/Emo10.gif

זה היה הפוך!!! קודם נוי ואז אלינה
 

idodo cohen

New member
לא חושב.....

אני ממש זוכר איך שלפתי את אלין מהעדכונים האחרונים. זה היה ממש מזמן, והפרש הזמן בין ההיכרויות היה נורא קצר.. אז יכול להיות שהזיכרון של אחד מאיתנו התכופף. אבל את אלין אני חושב שאני מכיר מהחודש הראשון שלי בתפוז. גם אותך?
. בכל מקרה, הרבה זמן
 
במקומות אחרים כן מגיבים?

אז אני עובר לישרא! כמעט התאבדתי אחרי ששלושה ימים לאחר שחרור הפוסט הכי טוב שלי היו רק שתי תגובת!!!!! רק שתיים!!!!! אתם מבינים? אם במקומות אחרים כן מגיבים אני עכשיו עובר.
 

merde

New member
לדעתי כן.

בישרא-בלוג מתוך חמישים הכניסות הראשונות היו לי כ20 תגובות.
 

noyy

New member
../images/Emo28.gifגם שם לא תהיה הצלחה מסחררת

אם לא תפרסם את הבלוג שלך כראוי... מה שכן, אני יכולה להעיד על עצמי שהבלוג שלי בישרא משך מבקרים בודדים מבלי שנאלצתי להשקיע בפרסום שלו. אבל אלו היו מגיבים "חד פעמיים" שהגיבו ולא נכנסו יותר להתעדכן, ככה שזה לא ממש פתרון אפקטיבי לטווח הארוך.
 

TheWhiteTigris

New member
"אוכלוסיית" תפוז

זה בלוגרים שהם יותר ותיקים ורציניים (באופן יחסי) מישרא, ומכיוון שכבר מתורגלים בתופעה של "פותח-בלוג-לשבוע-שבועיים-והולך" אז כבר לא ממהרים לענות לכל אחד. רק מי שמעניין, ומי שאכן נשאר.
 

idodo cohen

New member
ותיקים ../images/Emo3.gif

תלוי מי. זאת הקבוצה שאתה מכיר. אם המצב הוא כמו שאתה מתאר זה נתון די עצוב בשביל תפוז שהשקיעו וחידשו בשנה האחרונה לא מעט. אבל לגבי רצינות גם לי יש תחושה שיש יותר עם מי לדבר בתפוז. משום מה יש אנשים שנחושים לשכנע אותי שזה ההפך. מה אני יודע. לא מתמצא.
 

TheWhiteTigris

New member
האמת

שיש היגיון מסויים בזה. בלוגרים רוצים ליצור קשרים עם בלוגרים אחרים ה"מתאימים" להם. סגירת בלוג אחרי שבוע שבועיים דיי מקשה את זה. לכן מחכים קצת ו"בודקים" את הסבלנות של הבלוגר. לא סתם הותיקים מקבלים את ההכרה והחשיפה הכי גדולים - כי הם לא יסגרו תוך יומיים, ומי שיצור איתם קשר יודע שיש לו למה לצפות.
 

ע ל ו מ ה

New member
הבחור ששאל, אגב

פרסם שוב את אותה רשומה שכבר היתה לו בבלוג כששאל את השאלה. כלומר, הבלוג שלו עדיין מכיל רק שתי רשומות. שאחת היא כביכול מאתמול (כאילו בלוג מתחדש), אבל כבר הצצתי עליה כששאל את שאלתו (אפילו הייתי חדורת מוטיבציה לטהר את שמם של מגיבי תפוז ולהגיב, אבל הייתי קצת בשוק...). אז הבלוג שלו בהחלט עדיין לא עושה רושם של בלוג שיהפוך לותיק... (מסכימה עם האבחנה שלך)
 
למעלה