מחדל חברתי.

TheWhiteTigris

New member
תודה על ההסכמה.

אז מה את אומרת, אני מתאים להיות בעתיד פסיכיאטר?...
 

idodo cohen

New member
אנשים לא אוהבים להגיב

אני לא רוצה להשמע מכליל מדי או אכזרי אבל.. סה-לה-וי. אנשים לא אוהבים להגיב. הגישה של מישהו שנקלע לבלוג שלך, היא כמו עיתון. גם אם אהבת מאוד, אתה לא תתקשר מחר למערכת לבקש שימסרו לעורך שנורא נהנית מהכתבה שלו. הוא לא חבר שלך. וזה העניין, אולי, בתפוז. אם אתה מעוניין, תכיר אתה אנשים, ואז הם יכירו אותך. ותשתדל לכוון את זה לאנשים שנראים לך, שעניינו אותך... וככה תשיג, כמעט 100% תגובות (אה וכדאי שתציין, כשאתה מגיב להם, שאתה מעוניין שיבקרו בבלוג שלך, לא באופן פירסומאי כי הוא לא מושך, אלא כבקשה עניינית לאחר תגובה עניינית באותה מידה). ככה מתפתחת לך קהילת האנשים שלך בתפוז, וככה אתה גם בין היתר צובר השראה לכתיבה (ההיכרות עם בלוגרים אצלי הייתה מאוד מכריעה כי היא הכירה לי צד אחר של הבלוגים), וככה יהיו לך תגובות. הבלוגרים אינם מנוכרים, הם פשוט לא חושבים שזה מעניין אותך מה יש להם להגיד. כי הם (עוד) לא, חברים שלך. כדאי לציין שאני כבלוגר דווקא משתדל על כל רשומה שמוצאת חן בעייניי.... גם אם היא לא של "מקורב".... אבל לא כל אחד ככה. חג שמח ומצטער על התגובה המעייפת
 

פגעסוס

Well-known member
האם אלו הבלוגרים בתפוז?

אני באמת לא חושב שניתן להכליל ע"פ 35 (ואפילו 1000) מבקרים. האתר זוכה לחשיפה גדול של מבקרים מזדמנים ויש אנשים רבים שקוראים בלוגים אך אינם בלוגרים. גם מקרב הבלוגרים יש כאלה ויש כאלה והכללה גסה לא נראית לי במקום.
 
לא רק בתחום הבלוגים

זו עובדה: באינטרנט קשה לגרום למשתמש לעצור דקה את הגלישה ולהקליד עבור המערכת טקסט - מה שזה לא יהיה. אם אין לו אינטרס חזק, הסיכויים שיעשה את זה נמוכה.. דברים והתמודדות כזו אני רואה לא רק בבלוגים..
 
למעלה