מניקה חדשה
New member
מזמן לא שאלתי...
ושוב אני כאן עם שאלות
הנסיכה שלי כבר בת חודשיים ועדיין יונקת כל שעתיים מקסימום. האם זה נורמלי? או שאולי החלב שלי לא מספיק לה? (החלב יוצא ממש בשפריצים וגורם לה להשתנק).
מחר יום העצמאות וכמובן שנוסעים עם הילדים ואני לא מניקה בפומבי. איך לעשות את זה?? כמה מנות לשאוב? לא יהיה לי גודש אם כמה שעות אני לא אניק? אני ממש לא יודעת איך לעשות את זה...
ושאלה שמזמן רציתי לשאול. אני רואה שאתן ממליצות להיכנס למיטה עם התינוק כשיש קפיצת גדילה. איך בדיוק עושים את זה כשיש עוד ילדים בבית שצריכים את אמא? השאלה הזאת מציקה לי כבר זמן רב. תודה מראש מניקה חדשה
ושוב אני כאן עם שאלות