תודה ליאת, גם לך!
J Jolteon New member 23/9/09 #21 בר מצווה! המון מזל טוב =] תהנה מגיל מיוחד כזה וממה שיש לו להציע (ומהחיים בכלל), זה הכי חשוב. הצלחה, אושר, שמחת חיים- ובריאות, כמובן XD שתהיה לך יומולדת נהדרת, חוויה נהדרת ושיהיה לך כיף הלאה =] המון מזל טוב~
בר מצווה! המון מזל טוב =] תהנה מגיל מיוחד כזה וממה שיש לו להציע (ומהחיים בכלל), זה הכי חשוב. הצלחה, אושר, שמחת חיים- ובריאות, כמובן XD שתהיה לך יומולדת נהדרת, חוויה נהדרת ושיהיה לך כיף הלאה =] המון מזל טוב~