תלוי איפה לא חשבו על זהאף אחד עוד לא חשב אז על נמוכי רצפה.
וה-O405 עדיפים מכל בחינה על ה-EL שרכשו אז בדן.
ברחבי אירופה היו אוטובוסים נמוכי רצפה במהלך שנות התשעים, אם לא לפני כן.
תלוי איפה לא חשבו על זהאף אחד עוד לא חשב אז על נמוכי רצפה.
וה-O405 עדיפים מכל בחינה על ה-EL שרכשו אז בדן.
אנחנו לא מדברים על אירופה.תלוי איפה לא חשבו על זה
ברחבי אירופה היו אוטובוסים נמוכי רצפה במהלך שנות התשעים, אם לא לפני כן.
וחבל שלא.אנחנו לא מדברים על אירופה.
בשנות ה-90 התקן לאוטובוסים נמוכי רצפה לא חייב את ישראל.
החלטה גרועה. מי שהביא את ה-EL כבר לא בדן כיוםוחבל שלא.
היה, כידוע ניסיון של "דן" מאמצע שנות התשעים עם ה-6001 ואולי עם אוטובוסים נוספים. מעניין באמת מדוע, העדיפו בסופו של דבר להכניס EL-ים עם מדרגה אחת ולא נמוכי רצפה.
ועוד איך חשבו על זה, רק שבחרו להמשיך לייבאאף אחד עוד לא חשב אז על נמוכי רצפה.
וה-O405 עדיפים מכל בחינה על ה-EL שרכשו אז בדן.
נכנסת למחשבות של אריק פלדמן?ועוד איך חשבו על זה, רק שבחרו להמשיך לייבא
גבוה רצפה...
בטח נכנסתי... רק שבדן כן הביאו נמוך רצפה לפנינכנסת למחשבות של אריק פלדמן?
כל עוד התקן לא חייב, לא הביאו נמוכי רצפה שהם יקרים יותר ומסובכים יותר לתחזוקה. לא באגד ולא בשאר חברות התח"צ שהפעילו אז שירות עירוני (דן, ש.א.מ נצרת ותח"צ באר שבע).
בסדר, אני לא מדבר על שנת 1999.בטח נכנסתי... רק שבדן כן הביאו נמוך רצפה לפני
שהיה תקן מחייבף ואני אפילו לא מתכוון ל-6001 אלה לנידרפלורים שהגיעו החל מ-1999.
אני חושב, שכבר בשנות השמונים היו נמוכי רצפהבסדר, אני לא מדבר על שנת 1999.
אז כבר ידעו שתוך מספר שנים תאמץ ישראל את התקן האירופי. בשל כישלון ה-EL בדן, נאלצו להחליף את דגם האוטובוס, כשהאופציה הטובה ביותר הייתה להביא כבר דגם נמוך רצפה. באגד להזכירך החלו לרכוש את ה-O405 כבר משנת 1989 והדגם נחל הצלחה במשך שנים. לכן רק כשהתקן חייב, שינו באגד את מדיניות הרכש והחלו לרכוש מאן נמוך רצפה. לא הייתה לאגד שום סיבה להחליף את הדגם לפני כן.
אפילו סדאם חוסיין העדיף מאן.מדובר בדגם אוטובוס גרוע ובעייתי:
אין לו כח לסחוב בעליות, המנוע מאוד חלש, מתחמם מהר ורבים מנהגי חיפה נוטשים אותו לטובת כלי-רכב ישנים יותר ממשפחת מאן. בבירור שערכתי לאחרונה מתגלה כי אגד חיפה מאוד לא מרוצים מהדגם ולכן הוחלט להתחיל ולהעביר אותו לחולון בה אין עליות. כאשר אני טענתי לפני שלוש שנים שאין להתקרב לסקניה ולוולוו - היה זה לאחר הכישלון הנורא של הסקניה הצהוב בירושלים. כך הם פני הדברים כאשר קונים בזול ומשלמים ביוקר. הפתרון הינו אחד ויחיד: מרצדס סיטארו מוגמר גרמני מדור III וללא שום תירוצים. הסיטארו הוא בעל המומנט הרב ביותר מכל המתחרים ויכולותיו בעליות של חיפה הן הטובות ביותר. לדעתי זו התחילה של סימפטום של שריפת סקניות עקב תקלות בדומה ל-וולוו. כאשר אני בדקתי את מס' הסקניות שנשרף ממודלים 1973-1974 כלומר ממודל V8-145 הידוע לשימצה עם מנוע חזק מדי של יאכטה, בכלל, התברר שלמעלה מ-14 אחוז נשרפו כלומר לפחות 63 סקניות נשרפו. חבל שלא לומדים לקח מר זה וממשיכים להתקשר עם יצרנים שבדים שיעילות כלי-רכבם הוכחה כבעייתית. וההמלצה היא כרגיל: אך ורק אוטובוס גרמני-טהור-מוגמר. חבל להיכנס להרפתקאות מיותרות העולות כסף למשלם המיסים. זיכרו היטב: סדרת הסקניה העירונית באגד לא תחזיק מעמד 15 שנים. הם יושבתו הרבה לפני המועד. לגזור ולשמור ולוודא שמירת קישור לעתיד להודעה זו.
אולי יותר נכון לומר "העיראקים"?אפילו סדאם חוסיין העדיף מאן.
משגרי הטילים שלו ממלחמת המפרץ הראשונה, היו מתוצרת מאן.
סדאם התייעץ בעיקר עם עצמו בנושאי השלטון.אולי יותר נכון לומר "העיראקים"?
או שסדאם בכבודו ובעצמו החליט מה לקנות עבור הצבא העיראקי?
הסקאניה הצהובה במקרה טיילה גם לבאר שבע?מדובר בדגם אוטובוס גרוע ובעייתי:
אין לו כח לסחוב בעליות, המנוע מאוד חלש, מתחמם מהר ורבים מנהגי חיפה נוטשים אותו לטובת כלי-רכב ישנים יותר ממשפחת מאן. בבירור שערכתי לאחרונה מתגלה כי אגד חיפה מאוד לא מרוצים מהדגם ולכן הוחלט להתחיל ולהעביר אותו לחולון בה אין עליות. כאשר אני טענתי לפני שלוש שנים שאין להתקרב לסקניה ולוולוו - היה זה לאחר הכישלון הנורא של הסקניה הצהוב בירושלים. כך הם פני הדברים כאשר קונים בזול ומשלמים ביוקר. הפתרון הינו אחד ויחיד: מרצדס סיטארו מוגמר גרמני מדור III וללא שום תירוצים. הסיטארו הוא בעל המומנט הרב ביותר מכל המתחרים ויכולותיו בעליות של חיפה הן הטובות ביותר. לדעתי זו התחילה של סימפטום של שריפת סקניות עקב תקלות בדומה ל-וולוו. כאשר אני בדקתי את מס' הסקניות שנשרף ממודלים 1973-1974 כלומר ממודל V8-145 הידוע לשימצה עם מנוע חזק מדי של יאכטה, בכלל, התברר שלמעלה מ-14 אחוז נשרפו כלומר לפחות 63 סקניות נשרפו. חבל שלא לומדים לקח מר זה וממשיכים להתקשר עם יצרנים שבדים שיעילות כלי-רכבם הוכחה כבעייתית. וההמלצה היא כרגיל: אך ורק אוטובוס גרמני-טהור-מוגמר. חבל להיכנס להרפתקאות מיותרות העולות כסף למשלם המיסים. זיכרו היטב: סדרת הסקניה העירונית באגד לא תחזיק מעמד 15 שנים. הם יושבתו הרבה לפני המועד. לגזור ולשמור ולוודא שמירת קישור לעתיד להודעה זו.
מדובר בדגם אחרהסקאניה הצהובה במקרה טיילה גם לבאר שבע?
בשנת 2005 או 2006 (לא ממש זוכר) הייתה בבאר שבע בשרות מטרודן סקאניה שנסעה על קו 8 קבוע למשך כמה חודשים ולאחר מכן נעלמה. האם מדובר על אותה הסקאניה שהזכרת כאן? ואם לא, אז במה מדובר ולאן נעלמה?
הבנתי, תודה.מדובר בדגם אחר
היו שתי סקניות מדגם שונה, שנוסו באזור השנים 2002 (אולי 2003) עד לאזור 2005/2006. הן נוסו בשלל החברות, למשל ב"אגד" (בירושלים ואולי אזורים נוספים), ב"דן", בחברות עפיפי (למשל אזור נהריה), בטבריה ב"קונקס" (לימים "ויאוליה"), ב"מטרודן", שכתבת ועוד. לא יודע היכן הסקניות. אולי אחת נשארה ב"ויאוליה" במודיעין, אבל גם סבירות, שאני מערבב ואולי שתיהן נמצאות בגלות.
לא חייבים סיטארו. המאן NL מוכיח את עצמו יפה.מדובר בדגם אוטובוס גרוע ובעייתי:
אין לו כח לסחוב בעליות, המנוע מאוד חלש, מתחמם מהר ורבים מנהגי חיפה נוטשים אותו לטובת כלי-רכב ישנים יותר ממשפחת מאן. בבירור שערכתי לאחרונה מתגלה כי אגד חיפה מאוד לא מרוצים מהדגם ולכן הוחלט להתחיל ולהעביר אותו לחולון בה אין עליות. כאשר אני טענתי לפני שלוש שנים שאין להתקרב לסקניה ולוולוו - היה זה לאחר הכישלון הנורא של הסקניה הצהוב בירושלים. כך הם פני הדברים כאשר קונים בזול ומשלמים ביוקר. הפתרון הינו אחד ויחיד: מרצדס סיטארו מוגמר גרמני מדור III וללא שום תירוצים. הסיטארו הוא בעל המומנט הרב ביותר מכל המתחרים ויכולותיו בעליות של חיפה הן הטובות ביותר. לדעתי זו התחילה של סימפטום של שריפת סקניות עקב תקלות בדומה ל-וולוו. כאשר אני בדקתי את מס' הסקניות שנשרף ממודלים 1973-1974 כלומר ממודל V8-145 הידוע לשימצה עם מנוע חזק מדי של יאכטה, בכלל, התברר שלמעלה מ-14 אחוז נשרפו כלומר לפחות 63 סקניות נשרפו. חבל שלא לומדים לקח מר זה וממשיכים להתקשר עם יצרנים שבדים שיעילות כלי-רכבם הוכחה כבעייתית. וההמלצה היא כרגיל: אך ורק אוטובוס גרמני-טהור-מוגמר. חבל להיכנס להרפתקאות מיותרות העולות כסף למשלם המיסים. זיכרו היטב: סדרת הסקניה העירונית באגד לא תחזיק מעמד 15 שנים. הם יושבתו הרבה לפני המועד. לגזור ולשמור ולוודא שמירת קישור לעתיד להודעה זו.
זו הסקניה השניה שנשרפה בחיפהמזלטוב ! קורבן ראשון ממשפחת הסקאניות
75-240-69 עלתה באש היום בחיפה, בדרך יד לבנים. תמונות מאתר HNN.
240 תשוקם רק בעולם הבא ! תגיד לה שלום !זו הסקניה השניה שנשרפה בחיפה
הקודמת נשרפה ושוקמה וחזרה לשרות מלא.
יש במקומה את 340240 תשוקם רק בעולם הבא ! תגיד לה שלום !
לעולם לא תראה אותה שוב.
תיקון: זו הסקניה השלישית שנשרפה בחיפהזו הסקניה השניה שנשרפה בחיפה
הקודמת נשרפה ושוקמה וחזרה לשרות מלא.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.