ממש רכש נפלא...מזלטוב ! קורבן ראשון ממשפחת הסקאניות
75-240-69 עלתה באש היום בחיפה, בדרך יד לבנים. תמונות מאתר HNN.
אמ... כנראה שמאמצים אותן יותר מידיממש רכש נפלא...
גם עגלות, גם רועשות וגם נשרפות בסגנון וולבו.
השוודיות לא רגילות לחום הישראליממש רכש נפלא...
גם עגלות, גם רועשות וגם נשרפות בסגנון וולבו.
מדובר בדגם אוטובוס גרוע ובעייתי:מזלטוב ! קורבן ראשון ממשפחת הסקאניות
75-240-69 עלתה באש היום בחיפה, בדרך יד לבנים. תמונות מאתר HNN.
ולאחר הארוע של היום עם 75-240-69 תהיהמדובר בדגם אוטובוס גרוע ובעייתי:
אין לו כח לסחוב בעליות, המנוע מאוד חלש, מתחמם מהר ורבים מנהגי חיפה נוטשים אותו לטובת כלי-רכב ישנים יותר ממשפחת מאן. בבירור שערכתי לאחרונה מתגלה כי אגד חיפה מאוד לא מרוצים מהדגם ולכן הוחלט להתחיל ולהעביר אותו לחולון בה אין עליות. כאשר אני טענתי לפני שלוש שנים שאין להתקרב לסקניה ולוולוו - היה זה לאחר הכישלון הנורא של הסקניה הצהוב בירושלים. כך הם פני הדברים כאשר קונים בזול ומשלמים ביוקר. הפתרון הינו אחד ויחיד: מרצדס סיטארו מוגמר גרמני מדור III וללא שום תירוצים. הסיטארו הוא בעל המומנט הרב ביותר מכל המתחרים ויכולותיו בעליות של חיפה הן הטובות ביותר. לדעתי זו התחילה של סימפטום של שריפת סקניות עקב תקלות בדומה ל-וולוו. כאשר אני בדקתי את מס' הסקניות שנשרף ממודלים 1973-1974 כלומר ממודל V8-145 הידוע לשימצה עם מנוע חזק מדי של יאכטה, בכלל, התברר שלמעלה מ-14 אחוז נשרפו כלומר לפחות 63 סקניות נשרפו. חבל שלא לומדים לקח מר זה וממשיכים להתקשר עם יצרנים שבדים שיעילות כלי-רכבם הוכחה כבעייתית. וההמלצה היא כרגיל: אך ורק אוטובוס גרמני-טהור-מוגמר. חבל להיכנס להרפתקאות מיותרות העולות כסף למשלם המיסים. זיכרו היטב: סדרת הסקניה העירונית באגד לא תחזיק מעמד 15 שנים. הם יושבתו הרבה לפני המועד. לגזור ולשמור ולוודא שמירת קישור לעתיד להודעה זו.
גם את אלו של 1999 משביתים?ולאחר הארוע של היום עם 75-240-69 תהיה
קרוב לוודאי נטישה נוספת של נהגי חיפה מהדגם. הלך הרוח הוא כעסני בקרב נהגים. ממקור בכיר נודע אחה"צ כי נהגי חיפה דורשים להחזיר לידייהם את המרצדס O405 אך כמוהו נותרו בודדים והדבר אינו בר ביצוע או מציאותי. לאחרונה הושבתו 196 כלים מדגם זה לחינם כמובן. התירוצים שאינו נמוך רצפה או 15 שנות חיים הם נבזיים ביותר - מדובר באוטובוס היכול לנסוע למעלה מ-30 שנה במצב מיטבי. הבעיה הקרדינלית: אחוז התקלות המינורי לא נותן רווחים עקיפים למדינת ישראל שכן כמעט ואין ב- O405 חלקים בלויים עם טיפול נכון. והרי מישהו צריך להרוויח ולהמשיך לשדוד ולגנוב בצורה השפלה ביותר את הציבור ואני מתכוון לתינוקות או לעוברי האוצר שנשארו פגים לכל דבר ולא השכילו להבין שמוטב היה למכור את "הארגז" ו-"מרכבים" גם יחד לקונצרנים הגרמניים כדי להרויח איכות מיטבית או לייבא ארצה באופן מיידי מאות אוטובוסים מוגמרים מדגמי מרצדס ו-מאן בלבד תוך הקפדה על תוצרת גרמנית בלבד. כל דיון על כל פירמה אחרת הוא מיותר מבסיסו וחסר פשרות או משמעות. היות וברשותי סטטיסטיקות מלאות על שריפת אוטובוסים כתוצאה מתקלות מאז ומעולם, ניתן לומר בביטחה כי האוטובוסים הגרמנים מדגמי מאן ומרצדס והאוטובוסים הבריטיים מדגמי ליילנד רויאל-טייגר היו והינם האמינים ביותר. פחות משני אחוז מהם עלה באש. באגד נשרפו כבר 98 אוטובוסי וולוו מדגמים שונים. הגיע הזמן להתיר לדן ולאגד יבוא עצמי גרמני בלבד ללא התערבות ממשלתית או ציבורית. זו הרפורמה האמיתית ולא ייבוא של כלים אחרים.
קצת לא מסכים איתךולאחר הארוע של היום עם 75-240-69 תהיה
קרוב לוודאי נטישה נוספת של נהגי חיפה מהדגם. הלך הרוח הוא כעסני בקרב נהגים. ממקור בכיר נודע אחה"צ כי נהגי חיפה דורשים להחזיר לידייהם את המרצדס O405 אך כמוהו נותרו בודדים והדבר אינו בר ביצוע או מציאותי. לאחרונה הושבתו 196 כלים מדגם זה לחינם כמובן. התירוצים שאינו נמוך רצפה או 15 שנות חיים הם נבזיים ביותר - מדובר באוטובוס היכול לנסוע למעלה מ-30 שנה במצב מיטבי. הבעיה הקרדינלית: אחוז התקלות המינורי לא נותן רווחים עקיפים למדינת ישראל שכן כמעט ואין ב- O405 חלקים בלויים עם טיפול נכון. והרי מישהו צריך להרוויח ולהמשיך לשדוד ולגנוב בצורה השפלה ביותר את הציבור ואני מתכוון לתינוקות או לעוברי האוצר שנשארו פגים לכל דבר ולא השכילו להבין שמוטב היה למכור את "הארגז" ו-"מרכבים" גם יחד לקונצרנים הגרמניים כדי להרויח איכות מיטבית או לייבא ארצה באופן מיידי מאות אוטובוסים מוגמרים מדגמי מרצדס ו-מאן בלבד תוך הקפדה על תוצרת גרמנית בלבד. כל דיון על כל פירמה אחרת הוא מיותר מבסיסו וחסר פשרות או משמעות. היות וברשותי סטטיסטיקות מלאות על שריפת אוטובוסים כתוצאה מתקלות מאז ומעולם, ניתן לומר בביטחה כי האוטובוסים הגרמנים מדגמי מאן ומרצדס והאוטובוסים הבריטיים מדגמי ליילנד רויאל-טייגר היו והינם האמינים ביותר. פחות משני אחוז מהם עלה באש. באגד נשרפו כבר 98 אוטובוסי וולוו מדגמים שונים. הגיע הזמן להתיר לדן ולאגד יבוא עצמי גרמני בלבד ללא התערבות ממשלתית או ציבורית. זו הרפורמה האמיתית ולא ייבוא של כלים אחרים.
הרשו לי להוסיף קצת דברים לחיובקצת לא מסכים איתך
כמובן לא מצדיק את קניית הסקאניות, במקום המאנים נמוכי הרצפה האמינים והבדוקים, אבל אני חושב שלהשאיר O405 בשירות במשך 30 שנה, לא נותן כבוד לתח"צ במדינה. האוטובוס אולי אמין, אבל רועש, לא נמוך רצפה (חוסר התחשבות בקשישים, נכים, ונשים עם עגלות), ובכלל, כבר לא תראה את הדגם הזה באירופה (לפחות לא במרכז ומערב אירופה). אם הוא עדיין משרת איפהשהו, אז זה במדינות עולם שלישי, או בולגריה, שאליה העבירה אגד כמות גדולה של האוטובוסים הישנים שלה. אגב, ראיתי כבר לפחות סקאניה אחת (או יותר) מסתובבת בקווים שונים בחולון (הספקתי לקלוט אותה עד היום בקו 87, 5, והיום בערב נצפתה סקניה בקו 126). האוטובוס אולי נראה נחמד ומרענן כלפי חוץ (פעם ראשונה בעשרות שנים שמופיע בעיר דגם שהוא לא מאן או מרצדס), אבל מכל מה שאני קורא פה, והתמונות האלה מהשריפה, כבר מוציאות לי את החשק לנסוע בו.
הרשו לי להוסיף קצת דברים לחיוב
הסקאניה אוטובוס עירוני נהדר במישור. להוציא את בעיית הרעש, שבולטת בעיקר בחלק האחורי, אין לי כל תלונה כלפי הרכב, ואני נוסע בו בממוצע פעם ביום-יומיים. האוטובוס מאוד נוח, לא מורגשות בו מהמורות הדרך כפי שהן מורגשות כמעט בכל דגמי המאן שיש באגד (מהישנים ביותר ועד לחדשים), המזגן שלו מקפיא (מעולה לימי הקיץ החמימים בחיפה). אולי אין לו את הפתיחה הכי חזקה, אבל בוא נזכור שמדובר בכלי רכב עם קיבולת גדולה המיועד להסעת נוסעים ולא ברכב המיועד למירוצי הפורמולה למיניהם. לגבי העליות - כבר נתקלתי במאנים נמוכי רצפה רבים שלא סוחבים בעליות, ונסעתי בסקאניות שנהגיהם הצליחו להוציא מהן את המיטב ללא בעיות מיוחדות. יתר על כן, לא נתקלתי בסקאניות מתחממות, בעוד שהמאנים מתחממים גם מתחממים (הן העירוניים והן הבינעירוניים) ולא אחת רואים מאנים שמקררים להם את המנוע באמצעות זרנוקי הכיבוי במרכזית המפרץ. בכל אופן, לקריות הן יכולות להיות מצויינות, ויש לא מעט סידורים שנוסעים רק במישור. גם לקווים 101, 103, 108, 113, 114 הן מתאימות ללא כל מאמץ בעלייה. דרך אגב, עם או בלי קשר, כל הסידרה החדשה של הסקאניות בחיפה (מסדרת 3XX) עובדות על קווים 101, 103, 108 באופן כמעט בלעדי או בלעדי לגמרי (להוציא את 346/7 הקרייתית שפועלת בעיקר בקווי ק.אתא). על הוולוו אין לי מילה אחת טובה להוסיף...
בירושלים הן היו כישלון מוחלט. הדגם הזה נכשלהרשו לי להוסיף קצת דברים לחיוב
הסקאניה אוטובוס עירוני נהדר במישור. להוציא את בעיית הרעש, שבולטת בעיקר בחלק האחורי, אין לי כל תלונה כלפי הרכב, ואני נוסע בו בממוצע פעם ביום-יומיים. האוטובוס מאוד נוח, לא מורגשות בו מהמורות הדרך כפי שהן מורגשות כמעט בכל דגמי המאן שיש באגד (מהישנים ביותר ועד לחדשים), המזגן שלו מקפיא (מעולה לימי הקיץ החמימים בחיפה). אולי אין לו את הפתיחה הכי חזקה, אבל בוא נזכור שמדובר בכלי רכב עם קיבולת גדולה המיועד להסעת נוסעים ולא ברכב המיועד למירוצי הפורמולה למיניהם. לגבי העליות - כבר נתקלתי במאנים נמוכי רצפה רבים שלא סוחבים בעליות, ונסעתי בסקאניות שנהגיהם הצליחו להוציא מהן את המיטב ללא בעיות מיוחדות. יתר על כן, לא נתקלתי בסקאניות מתחממות, בעוד שהמאנים מתחממים גם מתחממים (הן העירוניים והן הבינעירוניים) ולא אחת רואים מאנים שמקררים להם את המנוע באמצעות זרנוקי הכיבוי במרכזית המפרץ. בכל אופן, לקריות הן יכולות להיות מצויינות, ויש לא מעט סידורים שנוסעים רק במישור. גם לקווים 101, 103, 108, 113, 114 הן מתאימות ללא כל מאמץ בעלייה. דרך אגב, עם או בלי קשר, כל הסידרה החדשה של הסקאניות בחיפה (מסדרת 3XX) עובדות על קווים 101, 103, 108 באופן כמעט בלעדי או בלעדי לגמרי (להוציא את 346/7 הקרייתית שפועלת בעיקר בקווי ק.אתא). על הוולוו אין לי מילה אחת טובה להוסיף...
הרשו לי להוסיף קצת דברים לחיוב
הסקאניה אוטובוס עירוני נהדר במישור. להוציא את בעיית הרעש, שבולטת בעיקר בחלק האחורי, אין לי כל תלונה כלפי הרכב, ואני נוסע בו בממוצע פעם ביום-יומיים. האוטובוס מאוד נוח, לא מורגשות בו מהמורות הדרך כפי שהן מורגשות כמעט בכל דגמי המאן שיש באגד (מהישנים ביותר ועד לחדשים), המזגן שלו מקפיא (מעולה לימי הקיץ החמימים בחיפה). אולי אין לו את הפתיחה הכי חזקה, אבל בוא נזכור שמדובר בכלי רכב עם קיבולת גדולה המיועד להסעת נוסעים ולא ברכב המיועד למירוצי הפורמולה למיניהם. לגבי העליות - כבר נתקלתי במאנים נמוכי רצפה רבים שלא סוחבים בעליות, ונסעתי בסקאניות שנהגיהם הצליחו להוציא מהן את המיטב ללא בעיות מיוחדות. יתר על כן, לא נתקלתי בסקאניות מתחממות, בעוד שהמאנים מתחממים גם מתחממים (הן העירוניים והן הבינעירוניים) ולא אחת רואים מאנים שמקררים להם את המנוע באמצעות זרנוקי הכיבוי במרכזית המפרץ. בכל אופן, לקריות הן יכולות להיות מצויינות, ויש לא מעט סידורים שנוסעים רק במישור. גם לקווים 101, 103, 108, 113, 114 הן מתאימות ללא כל מאמץ בעלייה. דרך אגב, עם או בלי קשר, כל הסידרה החדשה של הסקאניות בחיפה (מסדרת 3XX) עובדות על קווים 101, 103, 108 באופן כמעט בלעדי או בלעדי לגמרי (להוציא את 346/7 הקרייתית שפועלת בעיקר בקווי ק.אתא). על הוולוו אין לי מילה אחת טובה להוסיף...
שישאירו אותן על קווי קריותהרשו לי להוסיף קצת דברים לחיוב
הסקאניה אוטובוס עירוני נהדר במישור. להוציא את בעיית הרעש, שבולטת בעיקר בחלק האחורי, אין לי כל תלונה כלפי הרכב, ואני נוסע בו בממוצע פעם ביום-יומיים. האוטובוס מאוד נוח, לא מורגשות בו מהמורות הדרך כפי שהן מורגשות כמעט בכל דגמי המאן שיש באגד (מהישנים ביותר ועד לחדשים), המזגן שלו מקפיא (מעולה לימי הקיץ החמימים בחיפה). אולי אין לו את הפתיחה הכי חזקה, אבל בוא נזכור שמדובר בכלי רכב עם קיבולת גדולה המיועד להסעת נוסעים ולא ברכב המיועד למירוצי הפורמולה למיניהם. לגבי העליות - כבר נתקלתי במאנים נמוכי רצפה רבים שלא סוחבים בעליות, ונסעתי בסקאניות שנהגיהם הצליחו להוציא מהן את המיטב ללא בעיות מיוחדות. יתר על כן, לא נתקלתי בסקאניות מתחממות, בעוד שהמאנים מתחממים גם מתחממים (הן העירוניים והן הבינעירוניים) ולא אחת רואים מאנים שמקררים להם את המנוע באמצעות זרנוקי הכיבוי במרכזית המפרץ. בכל אופן, לקריות הן יכולות להיות מצויינות, ויש לא מעט סידורים שנוסעים רק במישור. גם לקווים 101, 103, 108, 113, 114 הן מתאימות ללא כל מאמץ בעלייה. דרך אגב, עם או בלי קשר, כל הסידרה החדשה של הסקאניות בחיפה (מסדרת 3XX) עובדות על קווים 101, 103, 108 באופן כמעט בלעדי או בלעדי לגמרי (להוציא את 346/7 הקרייתית שפועלת בעיקר בקווי ק.אתא). על הוולוו אין לי מילה אחת טובה להוסיף...
096 ולא 069שישאירו אותן על קווי קריות
רואים שהן סובלות בנסיעות הארוכות בקווים בעליות. אישית נסעתי מספר פעמים על כמה מהן בקווים 59 ,11א,12 ו64 הם נוסעות מעולה על מישור. כנ''ל גם ראיתי כמה שמבצעות את קווי שפרעם וטמרה ונסעו מעולה. החיסרון היחיד שלהם כאמור הוא הרעש הבלתי נסבל שלהן אבל הן עושות את העבודה יפה מאוד בקריות בנתיים. בנתיים אני מאוד אוהב את ה75-069-69 על מרכב הס שיוצר בארגז רכב מדהים
כואב לראות סקאניה על 115 ו133..הרשו לי להוסיף קצת דברים לחיוב
הסקאניה אוטובוס עירוני נהדר במישור. להוציא את בעיית הרעש, שבולטת בעיקר בחלק האחורי, אין לי כל תלונה כלפי הרכב, ואני נוסע בו בממוצע פעם ביום-יומיים. האוטובוס מאוד נוח, לא מורגשות בו מהמורות הדרך כפי שהן מורגשות כמעט בכל דגמי המאן שיש באגד (מהישנים ביותר ועד לחדשים), המזגן שלו מקפיא (מעולה לימי הקיץ החמימים בחיפה). אולי אין לו את הפתיחה הכי חזקה, אבל בוא נזכור שמדובר בכלי רכב עם קיבולת גדולה המיועד להסעת נוסעים ולא ברכב המיועד למירוצי הפורמולה למיניהם. לגבי העליות - כבר נתקלתי במאנים נמוכי רצפה רבים שלא סוחבים בעליות, ונסעתי בסקאניות שנהגיהם הצליחו להוציא מהן את המיטב ללא בעיות מיוחדות. יתר על כן, לא נתקלתי בסקאניות מתחממות, בעוד שהמאנים מתחממים גם מתחממים (הן העירוניים והן הבינעירוניים) ולא אחת רואים מאנים שמקררים להם את המנוע באמצעות זרנוקי הכיבוי במרכזית המפרץ. בכל אופן, לקריות הן יכולות להיות מצויינות, ויש לא מעט סידורים שנוסעים רק במישור. גם לקווים 101, 103, 108, 113, 114 הן מתאימות ללא כל מאמץ בעלייה. דרך אגב, עם או בלי קשר, כל הסידרה החדשה של הסקאניות בחיפה (מסדרת 3XX) עובדות על קווים 101, 103, 108 באופן כמעט בלעדי או בלעדי לגמרי (להוציא את 346/7 הקרייתית שפועלת בעיקר בקווי ק.אתא). על הוולוו אין לי מילה אחת טובה להוסיף...
רעש בסקניההרשו לי להוסיף קצת דברים לחיוב
הסקאניה אוטובוס עירוני נהדר במישור. להוציא את בעיית הרעש, שבולטת בעיקר בחלק האחורי, אין לי כל תלונה כלפי הרכב, ואני נוסע בו בממוצע פעם ביום-יומיים. האוטובוס מאוד נוח, לא מורגשות בו מהמורות הדרך כפי שהן מורגשות כמעט בכל דגמי המאן שיש באגד (מהישנים ביותר ועד לחדשים), המזגן שלו מקפיא (מעולה לימי הקיץ החמימים בחיפה). אולי אין לו את הפתיחה הכי חזקה, אבל בוא נזכור שמדובר בכלי רכב עם קיבולת גדולה המיועד להסעת נוסעים ולא ברכב המיועד למירוצי הפורמולה למיניהם. לגבי העליות - כבר נתקלתי במאנים נמוכי רצפה רבים שלא סוחבים בעליות, ונסעתי בסקאניות שנהגיהם הצליחו להוציא מהן את המיטב ללא בעיות מיוחדות. יתר על כן, לא נתקלתי בסקאניות מתחממות, בעוד שהמאנים מתחממים גם מתחממים (הן העירוניים והן הבינעירוניים) ולא אחת רואים מאנים שמקררים להם את המנוע באמצעות זרנוקי הכיבוי במרכזית המפרץ. בכל אופן, לקריות הן יכולות להיות מצויינות, ויש לא מעט סידורים שנוסעים רק במישור. גם לקווים 101, 103, 108, 113, 114 הן מתאימות ללא כל מאמץ בעלייה. דרך אגב, עם או בלי קשר, כל הסידרה החדשה של הסקאניות בחיפה (מסדרת 3XX) עובדות על קווים 101, 103, 108 באופן כמעט בלעדי או בלעדי לגמרי (להוציא את 346/7 הקרייתית שפועלת בעיקר בקווי ק.אתא). על הוולוו אין לי מילה אחת טובה להוסיף...
אביתר, אל תזלזל בנמוכי רצפהולאחר הארוע של היום עם 75-240-69 תהיה
קרוב לוודאי נטישה נוספת של נהגי חיפה מהדגם. הלך הרוח הוא כעסני בקרב נהגים. ממקור בכיר נודע אחה"צ כי נהגי חיפה דורשים להחזיר לידייהם את המרצדס O405 אך כמוהו נותרו בודדים והדבר אינו בר ביצוע או מציאותי. לאחרונה הושבתו 196 כלים מדגם זה לחינם כמובן. התירוצים שאינו נמוך רצפה או 15 שנות חיים הם נבזיים ביותר - מדובר באוטובוס היכול לנסוע למעלה מ-30 שנה במצב מיטבי. הבעיה הקרדינלית: אחוז התקלות המינורי לא נותן רווחים עקיפים למדינת ישראל שכן כמעט ואין ב- O405 חלקים בלויים עם טיפול נכון. והרי מישהו צריך להרוויח ולהמשיך לשדוד ולגנוב בצורה השפלה ביותר את הציבור ואני מתכוון לתינוקות או לעוברי האוצר שנשארו פגים לכל דבר ולא השכילו להבין שמוטב היה למכור את "הארגז" ו-"מרכבים" גם יחד לקונצרנים הגרמניים כדי להרויח איכות מיטבית או לייבא ארצה באופן מיידי מאות אוטובוסים מוגמרים מדגמי מרצדס ו-מאן בלבד תוך הקפדה על תוצרת גרמנית בלבד. כל דיון על כל פירמה אחרת הוא מיותר מבסיסו וחסר פשרות או משמעות. היות וברשותי סטטיסטיקות מלאות על שריפת אוטובוסים כתוצאה מתקלות מאז ומעולם, ניתן לומר בביטחה כי האוטובוסים הגרמנים מדגמי מאן ומרצדס והאוטובוסים הבריטיים מדגמי ליילנד רויאל-טייגר היו והינם האמינים ביותר. פחות משני אחוז מהם עלה באש. באגד נשרפו כבר 98 אוטובוסי וולוו מדגמים שונים. הגיע הזמן להתיר לדן ולאגד יבוא עצמי גרמני בלבד ללא התערבות ממשלתית או ציבורית. זו הרפורמה האמיתית ולא ייבוא של כלים אחרים.
אם אגד הייתה רוצה, היא הייתה קונה O405 נמוךאביתר, אל תזלזל בנמוכי רצפה
יש אוכלוסיות מבוגרות שמשתמשות בתח"ץ וטוב שיהיו רק נמוכי רצפה.
אף אחד עוד לא חשב אז על נמוכי רצפה.אם אגד הייתה רוצה, היא הייתה קונה O405 נמוך
רצפה, אבל היא בחרה בפיתרון הזול והלא ידידותי בעליל...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.