BORN TO BE DEAD
New member
מותר ואסור
מותר לי לצרוח מותר לי לצעוק מותר לי לבכות מותר לי לנסות מותר לי להתפרק אסור לי לשתוק אסור לי להשקיט אסור לי לשמור בפנים אסור לי לסגור על עצמי חיים רק מביאים אנשים בסופו של דבר למתים אבל מה לעשות התאבדות,התפרקות,שתיקה מתמשכת בכי שלא נפסק ,פה שלא שוקט למי בעצם הוא צועק.? לא מובן הכול כל כך מעורפל מנסה לראות דרך הערפל הכבד אך ללא הצלחה נשארת בסימן שאלה מסובבת את גבי הולכת ללא ידיעה אך פעם לא שוכחת שמותר לי לבטא את עצמי מותר לי לצרוח ואפילו לצעוק מותר לי לבכות ואפילו לנסות אף פעם לא לשתוק אבל אף פעם לא לשמור בפנים הנפש... אני בגללך צורחת ובוכה מתפרקת כולי גופי כמעט מת לא שומעת לעצמי הדלתות נסגרות ולחיים לא חוזרת מששאירה הכול בפנים אולי רק אם הייתי שומעת לעצמי ולא...
מותר לי לצרוח מותר לי לצעוק מותר לי לבכות מותר לי לנסות מותר לי להתפרק אסור לי לשתוק אסור לי להשקיט אסור לי לשמור בפנים אסור לי לסגור על עצמי חיים רק מביאים אנשים בסופו של דבר למתים אבל מה לעשות התאבדות,התפרקות,שתיקה מתמשכת בכי שלא נפסק ,פה שלא שוקט למי בעצם הוא צועק.? לא מובן הכול כל כך מעורפל מנסה לראות דרך הערפל הכבד אך ללא הצלחה נשארת בסימן שאלה מסובבת את גבי הולכת ללא ידיעה אך פעם לא שוכחת שמותר לי לבטא את עצמי מותר לי לצרוח ואפילו לצעוק מותר לי לבכות ואפילו לנסות אף פעם לא לשתוק אבל אף פעם לא לשמור בפנים הנפש... אני בגללך צורחת ובוכה מתפרקת כולי גופי כמעט מת לא שומעת לעצמי הדלתות נסגרות ולחיים לא חוזרת מששאירה הכול בפנים אולי רק אם הייתי שומעת לעצמי ולא...