מורדת או לא ?
מורדת או לא ?
אישתי ואני לקראת גירושים לפני כחודשיים הסכמנו על הפסקה של שבועיים בה היא תחזור לבית הוריה על מנת שנוכל לבדוק את הקשר הזה מבחוץ לאחר 4 ימים היא חזרה. עברה עוד תקופה שבה החלטנו סופית להתגרש ועם ההחלטה היא אמרה שהיא תעזוב את הדירה (שנינו מסכימים שהיא תישאר אצלי) כבר בסופ"ש הקרוב וזה על מנת שלא ייפגעו לה הלימודים במידה והיא תעזוב מאוחר יותר (היא מתחילה ללמוד בקרוב) האם זה נקרא שהיא מורדת?
מורדת או לא ?
אישתי ואני לקראת גירושים לפני כחודשיים הסכמנו על הפסקה של שבועיים בה היא תחזור לבית הוריה על מנת שנוכל לבדוק את הקשר הזה מבחוץ לאחר 4 ימים היא חזרה. עברה עוד תקופה שבה החלטנו סופית להתגרש ועם ההחלטה היא אמרה שהיא תעזוב את הדירה (שנינו מסכימים שהיא תישאר אצלי) כבר בסופ"ש הקרוב וזה על מנת שלא ייפגעו לה הלימודים במידה והיא תעזוב מאוחר יותר (היא מתחילה ללמוד בקרוב) האם זה נקרא שהיא מורדת?