מוקדש ל- gadieid

shumy

New member
עוד תמונה מצויינת....../images/Emo6.gif

אבל איך אתה מפקס את הנשר כל כך טוב?
 

ilan_k

New member
YYY

סחה סחתיין, אכן האיכותית ביותר.... עם אותה ה-400 מ"מ? באיזה צמצם עסקינן?!
 

דר1ר

New member
עוף גוזל...

יש נשר בשמים...
אתה רואה ורוצה גם...
 

ishay-to

New member
וואוו איזה כייף של צילום../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif|כן

תגיד זה בניקון?????????.
 

gadieid

New member
הרבה יותר מוצלחת

(לטעמי כמובן). קודם כל רואים את כל הנשר ואפילו יש פרטים. יש לך תמונות בזוית שרואים קצת יותר את הציפור ואת כנפיה, והיא תופסת יותר שטח בפריים? ומצרף הפניה לתמונה שהרשימה אותי במיוחד (אם כי כל התמונות בפורומים באתר הזה הן משהו משהו), כדי להראות למה אני מתכוון. נא לא להגיב עליה ולא אני צילמתי (לצערי)....
 

nightjar

New member
תמונה יפה מאוד אבל-

אני לא מסכים עם שאר המגיבים- לדעתי הנשר ה"קצוץ" מוצלח יותר, כי הוא פחות שגרתי. אבל גם זו נהדרת...
 

komandatore

New member
יופי של תמונה

כמעט מעולה... יש לך עוד תמונות כאלה? בטח צילמת סדרה.
 

amirh

New member
תודה לכולם

צולם בשמורת גמלא סרט פרוויה 400 עדשה 400 5.6 צמצם 16 מהירות צילום 1/600
 

shumy

New member
amirth.....

איך אתה מצליח לפקס את הנשרים שלך כל כך טוב?
 

roni33333

New member
עמיר תמונה מקסימה, שמת לב ל..

תנועת הראש, כאילו: מה בדיוק אתה רוצה חביבי? שבת שקטה רוני
 
למעלה