הרבה יותר מוצלחת
(לטעמי כמובן). קודם כל רואים את כל הנשר ואפילו יש פרטים. יש לך תמונות בזוית שרואים קצת יותר את הציפור ואת כנפיה, והיא תופסת יותר שטח בפריים? ומצרף הפניה לתמונה שהרשימה אותי במיוחד (אם כי כל התמונות בפורומים באתר הזה הן משהו משהו), כדי להראות למה אני מתכוון. נא לא להגיב עליה ולא אני צילמתי (לצערי)....