וואו, איזו תמונה מדהימה
E eitan z New member 24/1/03 #23 WOW !!! עוד חודש - אני קובע טיול לגמלא דרך אגב - יש לך את זה ברזולוציה גדולה יותר ?? אשמח לקבל.. (לדסקטופ . . .) איתן.
WOW !!! עוד חודש - אני קובע טיול לגמלא דרך אגב - יש לך את זה ברזולוציה גדולה יותר ?? אשמח לקבל.. (לדסקטופ . . .) איתן.
A adi(-: New member 24/1/03 #24 אהבתי ../images/Emo13.gif נראה כאילו הנשר יוצא מהתמונה ומתחיל לעוף פה בחדר
I iris10 New member 24/1/03 #26 הטובה ביותר שלך ../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif