מופע סטנדאפ

JUAN1

New member
מופע סטנדאפ

מישהו יודע איפה אני יכול למצוא פירסום מפורט על מופעי סטנדאפ ? רוב תודות juan
 

אסִי

New member
בנתיים מה שמצאתי זה רק בצוותא:

http://www.tzavta.co.il/index-luach.htm לגבי הקאמל קומדי - אני עדיין לא מוצא את לוח ההופעות שלהם.
מקווה שעזרתי מעט...
 

סי15

New member
נצל"ש

יש לי שאלה דחופה- מה זה "ראנינג גג"???? הם כל הזמן אומרים את זה באקדמיה ואין לי מושג מה זה ואני משתגעת!!!
 

H i L o L a

New member
אממ לא...

ראנינ גאג זה "בדיחה רצה" המשמעות היא שיש בדיחה שחוזרת לאורך הקטע סטנדאפ.. למשל שחר חסון עם "תאכל מרררק" ..
טוב די כבר אמרתי שזה המחלה שלי
 

H i L o L a

New member
תגיד/י שמות של סטנדאפיסטים

ואני בשמחה יביא תאריכים.. סטנד אפ זה המחלה שלי
אני יכולה גם לברר קצת של הקאמל...רגע..
 

H i L o L a

New member
>>>

יש לי פה כמה תאריכים של הקאמל, אבל הם בעיקר מתייחסים לשחר חסון,אדם שרון ויוסי טרבלוס (לא נורא..כי הם מצחיקים חח) פה (בתקווה שיעבוד)
 

eviljocker

New member
צריך להיות באתר "לילה"

אתם תמיד מוזמנים ל"פראם" של הבצפר שלי שחר חסון מופיע ובמיוחד למיטל: או מופע יחיד בבית שלי של קומיקאי לא פחות מוכשר :)
 

H i L o L a

New member
אההההההה ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ואני כל הזמן קראתי את הפ' כמו F ולא P עכשיו הבנתי
הוא כבר הסכים לבוא לזה או שהוא בתכנון? או שזה כבר היה?
 

NimaZ

New member
ניצלוש... נמנמ...

וזה ציטוט: "תמסרי לכולם ד"ש חם חם..." ובכן... קבלו ד"ש חם חם מרוני
בעעעע
אמאאאאאאאאאאאאאאא חיייייייייייזרררררררררררר מוטציה (לא שיש לי משו נגד מוטציות!)
 

H i L o L a

New member
איזו חמודה ../images/Emo9.gif

ואמרתי לכם שהסמיילי הזה
הוא פשוט הסמיילי |זר| בשינוי צורה!!! הוא רוצה לחדור אלינו בכל עונה בכל חג ובכל מצב
 

eviljocker

New member
אני מתרגשת

חחחח סתם תאמת אני באה רק כי יש שחר חסון לראות עשרות פרחות בשמלות זה לא האידאל שלי לערב מוצלח
 
למעלה