מועד ב שאלה 2

M u s i c B o x

New member
מועד ב שאלה 2

הריבית היא שנתית 10 אחוז. לחצי השנה האחרונה זה 5 אחוז? או שזה לא כזה פשוט?
 

yaelda1

New member
אין צורך בריבית חצי שנתית,

בשאלה הזו כתוב שכל הריבית וכל הקרן משולמות בסוף התקופה כלומר: 2000000X1.1^1.5 (זה יוצא 2307379) ואז מוצאים ריבית אפקטיבית: 1-(1/1.5^(2307379/1990000)) וזה צריך לצאת 10.36%
 
למעלה