מועד ב שאלה 2 הריבית היא שנתית 10 אחוז. לחצי השנה האחרונה זה 5 אחוז? או שזה לא כזה פשוט?
M M u s i c B o x New member 8/5/08 #1 מועד ב שאלה 2 הריבית היא שנתית 10 אחוז. לחצי השנה האחרונה זה 5 אחוז? או שזה לא כזה פשוט?
Y yaelda1 New member 8/5/08 #2 אין צורך בריבית חצי שנתית, בשאלה הזו כתוב שכל הריבית וכל הקרן משולמות בסוף התקופה כלומר: 2000000X1.1^1.5 (זה יוצא 2307379) ואז מוצאים ריבית אפקטיבית: 1-(1/1.5^(2307379/1990000)) וזה צריך לצאת 10.36%
אין צורך בריבית חצי שנתית, בשאלה הזו כתוב שכל הריבית וכל הקרן משולמות בסוף התקופה כלומר: 2000000X1.1^1.5 (זה יוצא 2307379) ואז מוצאים ריבית אפקטיבית: 1-(1/1.5^(2307379/1990000)) וזה צריך לצאת 10.36%