מועד אפריל האחרון

yosig81

New member
מועד אפריל האחרון

עשיתי את הקורס בקידום, ואני חושב שהיה ממש נחמד, ולימדו שם כמו שצריך... אין לי מושג כמה אקבל בסופו של דבר אבל הדבר שהיה חשוב מבחינתי זה שאני לא אגיע מופתע לבחינה, ז"א - שכל מה שהבחינה תכלול, יהיה כלול בקורס. ומהבחינה הזאת - הופתעתי לטובה אני חייב לציין. בכל מקרה, אתם לא חושבים שהרמה בבחינה האחרונה היתה קצת קלה משנים קודמות? הרבה אנשים שגם עשו אמרו לי שגם להם היה די קל?
 
למעלה