מוסיקה יונית

א ל נ י ה

New member
מוסיקה יונית

היי אני חדשה בפורום, נכנסתי לזה דרך חברתי "תמנונה"(חברה בפורום) ובזכותה אני שומעת את המוסיקה הנפלאה בבית בשעות הערב בעיקר. ההיתי רוצה לשמוע מוסיקה יותר עכשוית למשל לפטריס פנזטסיס בשיר הנפלא "פטזמה דקוסמו" מצטערת אם לא כתבתי נכון את שם השיר.
 

תמנונה

New member
קבלו אותה את אלניה../images/Emo24.gif

אחלה בחורה....וגם צעירה....וגם נחמדה...וגם ...וגם.... ובעיקר גם אוהבת את מה שאנחנו אוהבים...... מוסיקה יוונית. תמנונה~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

תמנונה

New member
פאדימו ראית כמה חברים../images/Emo24.gif

הבאתי לרדיו יאסו???????????????? כל העולם ואשתו מחוברים לרדיו באויר בים וביבשה... בארץ ובארצות שמעבר לים............. תגיד ליאסוווווווווו לשלם לי, אבל מיד תמלוגים.......... או שלא יגבה ממני ת'אגרה. נונה
 

א ל נ י ה

New member
../images/Emo39.gifתודה על הפירגון

היי שוב תודה על הפירגון , בזכותך אני שומעת מוזיקה נהדרת. וגם משתתפת בפורום מקסים. סוף שבוע נעים אלניה
 

odeliaabut

New member
ברוכה הבא

היי ברוכה הבאה תמיד כף לקבל עוד אנשים שאוהבים מוזיקה יוונית אני בטוחה שפה תקבלי את מה שאת מבקשת כי יש לנו פה את התותחים האמיתיים שאם אתחיל לרשום שמות ילך כל הדף, ותתחברי לרדיו יאסו כי שם יש אחלה מוזיקה וצט מדהים שאפשר לשוחח עם כל החברים
 

notis12

New member
יאסו אלניה

ברוכה הבאה לפורם פה תמצאי חום ואהבה למוזיקה הנהדרת : המוזיקה היוונית כמובן . ותודה לתמנונה שהביאה אותך לכאן . ביוונית :קאלוס אוריסס
 
למעלה