היי אני חדשה בפורום, נכנסתי לזה דרך חברתי "תמנונה"(חברה בפורום) ובזכותה אני שומעת את המוסיקה הנפלאה בבית בשעות הערב בעיקר. ההיתי רוצה לשמוע מוסיקה יותר עכשוית למשל לפטריס פנזטסיס בשיר הנפלא "פטזמה דקוסמו" מצטערת אם לא כתבתי נכון את שם השיר.
אחלה בחורה....וגם צעירה....וגם נחמדה...וגם ...וגם.... ובעיקר גם אוהבת את מה שאנחנו אוהבים...... מוסיקה יוונית. תמנונה~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הבאתי לרדיו יאסו???????????????? כל העולם ואשתו מחוברים לרדיו באויר בים וביבשה... בארץ ובארצות שמעבר לים............. תגיד ליאסוווווווווו לשלם לי, אבל מיד תמלוגים.......... או שלא יגבה ממני ת'אגרה. נונה
היי ברוכה הבאה תמיד כף לקבל עוד אנשים שאוהבים מוזיקה יוונית אני בטוחה שפה תקבלי את מה שאת מבקשת כי יש לנו פה את התותחים האמיתיים שאם אתחיל לרשום שמות ילך כל הדף, ותתחברי לרדיו יאסו כי שם יש אחלה מוזיקה וצט מדהים שאפשר לשוחח עם כל החברים