מומלצי ה - 11.6

יאיר 33

New member
יש לך מייל !

יש לך מייל! סתם כי מזמן לא ביקרתם אצלי בבלוג...
 
המסע של לקשמי

קלדנית בבית המשפט שהתחילה להקשיב ליד הפגועה שלה שצעקה "תעופי מהעבודה הזאת", לקשמי שחולמת על קורס מורי יוגה מחפשת עבודה, נשבעת לא לחזור לגור אצל ההורים. עוד פרק במסע של חיפוש עבודה משמעותית ופרנסה
 
נעלבתי לי ודי ../images/Emo10.gif

"אני חושב שאנחנו צריכים להיפרד" [וכל משפחת "זה לא את זה אני בהפוכה]
"השמנת?" "רזית?" "התכערת?" [ומשפחת "ניתוח פלסטיק דחוף"]
"נהיה איתך בקשר" ["את/ה טמבל ובטח לא תשימ/י לב שזרקנו אותך" לדורותיו]
את/ה רגיש/ה מדי" ["יש לך אופי נורא" ודומיו] מה עושה לכם תחושת עלבון? אילו משפטים מביאים לכם דמעות לעינים?
 

sssddd2

New member
המלחמה של הממשלה, לא של הילדים

http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=141756
 

eshir31

New member
למה צריך ללמוד היסטוריה?

כאן יש דיון על הצורך בלימוד היסטוריה. שבת שלום,
 
למעלה