נעלבתי לי ודי ../images/Emo10.gif
"אני חושב שאנחנו צריכים להיפרד" [וכל משפחת "זה לא את זה אני בהפוכה]
"השמנת?" "רזית?" "התכערת?" [ומשפחת "ניתוח פלסטיק דחוף"]
"נהיה איתך בקשר" ["את/ה טמבל ובטח לא תשימ/י לב שזרקנו אותך" לדורותיו]
את/ה רגיש/ה מדי" ["יש לך אופי נורא" ודומיו] מה עושה לכם תחושת
עלבון? אילו משפטים מביאים לכם דמעות לעינים?