אוהבת לצאת ולבלות - אתם בראש שלי?
"שאני לומדת בתיכון טוב.אני בחורה טובה.ויש לי 2 חברות טובות מאוד שעד היום היינו יחד,ובילנו יחד(אני אחת שאוהבת הרבה לבלות) לאחרונה 2 החברות התחילו להידרדר קצת,או יותר נכון הדרדרו הרבה,והם עכשיו בכלל לא מתאימות לסגנון שלי,עד היום היתי עושה איתם הכל,טיולים,חגים,הכל!וזה לא שאין לי עוד חברות,אני ילדה מאוד חברותית ומקובלת,אבל כל שאר החברות שלי או שהם לא בסגנון שלי או שההורים שלהם לא מרשים להם לצאת הרבה,והבעיה שלי היא שאני אוהבת לצאת הרבה!"
פה