מוכר מגבר בס

shay2v

New member
מוכר מגבר בס

מגבר בס Fender Rumble 60W. שתי כניסות - אקטיבית ופסיבית, כפתור Mid Scoop בשביל סלפינג ופופינג, אקוליזר, כניסת אודיו AUX, כניסה ויציאה ללופ אפקטים, יציאה לאוזניות ויציאה בלתי מוגברת. למגבר יש גם תוספת מגניבה של שורה של מנורות לד שנדלקות לפי עוצמת הקול. מחיר 2000 ש"ח ניתן להתמקח לפרטים: [email protected] שי טובי
 

zvipe1

New member
חח נראה לי נחכה עוד קצת עוד תתן אותו בחינם חח

 
../images/Emo121.gifאחלה מגבר, יש לנו כזה בבית ספר

אם לא הייתי חוסך לפרסיז'ן הייתי קונה.
 
../images/Emo121.gifבעצם זה לא כזה.

שלנו איזה 230W
 

Fly2High

New member
כן יש לך בעיה עם הגזמה של סימנים ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 
../images/Emo121.gifזה לא את! אתה לא עושה כלום!!

חוץ מלסחוט תפוזים טעימים...
 
למעלה