מוטי קומפורט-חושבים צילום-מכירים?

מתנצלת על אי ההבנה../images/Emo140.gif

בדיוק היום כתב כאן איזה ספק מעצבן וניסה בעקיפין למכור את עצמו- הוא הזדהה ככלה שמתלבטת באיזו הזמנה לבחור.
 

pantherit

New member
תגובת בעלת האתר

שיר 2 3, ליליה555 ובעיקר גליאת.. מתחתנים למען מתחתנים הוא במה, הוא כלי שמאפשר למתחתנים להביע את עצמם ללא התערבות (חוקית) של מנהלים, קשרים עסקיים וכדומה. צריך לזכור שהמטרה העיקרית שלנו היא שקיפות בעולם הבעייתי של החתונות. תקופה שבה אנשים מוכנים ורוצים להוציא את מיטב כספם על דברים שהם לא ממש מבינים בהם, ויש אנשים שמנצלים זאת (ויש אנשים שעוזרים להם להפוך את זה למושלם). האתר בא לעזור למתחתנים להבין יותר, ולספקים לשפר את התנהלותם. אנחנו עדיין לא טוענים שצריך לסמוך על האתר בעיניים עצומות. שימו לב לתגובה השנייה לגליאת - לפני כל הבלגן - כתבתי לגליאת לשים לב שיש רק ביקורת אחת ולא צריך לקחת את זה קשה מדי - וזו ההמלצה הקבועה שלנו. גם ספקים המושלמים ביותר מפשלים - ואין רע בכך אם זה לא קורה הרבה. המטרה היא להגיע למספר גבוה יחסית של ביקורות שישקפו סטטיסטית את המצב, ובמקומות רבים האתר כבר עושה זאת - יעידו כבר עשרות ומאות משתמשים יומיים באתר. ליליה555 - את מדברת על השמצות ועל התחבאות מאחורי ניק. האם פירסמת את שמך האמיתי בפורום, למרות שקטלת בעבר את גיטלמן וטובל'ה? האם בהכרח העובדה שאת דואגת לחברי הפורום (ואני מאמינה שהכל באמת מגיע ממקום של דאגה) גרם לך לרצות לקבל טלפון מיטלמן הכעוס באמצע הלילה? לא נראה לי. לאינטרנט יש כוחות וחסרונות, וחלק מזה מגיע מאנונימיות מסוימת שנותנת לנו, המשתמשים, להתבטא בחופשיות. כמובן שיש וצריכות להיות הגנות מפני מפגעים כאלו ואחרים, והן קיימות. לשיר 2 3 - את משתתפת קבועה בפורום ואני מכבדת את דעתך. אבל ברצינות - לפרסם את הטלפון של כל משתמש באינטרנט לכל אחד לראות? את צריכה לדעת טוב יותר. במקרי הצורך אנחנו פונים למשתמשים "חשודים" ומשיגים אותם בדרך זו או אחרת - ואם אכן המשתמש "נעלם" - ההודעה שלהם נמחקת. מנגנון לא מושלם - אבל עובד. אם במקום לחשוב שלילי נחשוב יחד איך מגיעים למסה הקריטית של חוות דעת שיהוו תמונה אמיתית - וזה אפשרי, נצליח. אני מאמינה שהכוח הקולקטיבי שלנו כמשתמשים חזק יותר מהכוח של הספקים להאדיר את שמם או לפגוע בתחרות וזוהי משמעות האתר למעשה. ולשם הדוגמא על הביקורת הספציפית - לכולכן התברר לבסוף שהיא אמיתית (ומקומית משלנו :)) ורק גרמתם לה להרגיש לא בנוח על כך ששיתפה אחרים בנסיון שלה. זאת אומרת - היא באה לעזור ויצאה פגועה. מה היה קורה אם היתה חושפת את האימייל שלה או גרוע מזה, מספר הטלפון שלה? לסיום - האינטרנט הוא גדול וכולנו ילדים גדולים. אין כלי מושלם שיכול לעזור לנו המתחתנים להבין יותר טוב את העולם הזה, ואין כלי מושלם שיכול לגרום לספקים לרצות ולתת שירות טוב יותר למתחתנים - אבל מתחתנים למען מתחתנים מנסה להיות כלי כזה, וביחד עם הפורום לדעתי הם מצליחים כמה שאפשר. שלכן, אורית
 

דקר26

New member
כל הכבוד! שתקתי עד שתגיבי.

עכשיו אני אגיד את הצד שלי: עוד לפני שהכרתי את הפורום המקסים הזה {אגב.. דרכו הגעתי לפה} ניכנסתי המון לאתר הזה. כמי שעשתה את כל החתונה שלה בשלט רחוק מאילת לגליל המערבי, סמכו עלי שבדקתי כל דבר ב5 עיניים, ולראיה יש לי מייל ששלחתי לבעלת האתר שבו ציינתי שכשאני באתי לסגור עם האולם שלי וקראתי ביקורת מאוד מחפירה עליו מצד מישהי שכתבה שם דברים שצרמו לי בעל האולם לא ידע על מי אני מדברת {בכל זאת..הניק שלה לא בדיוק מופיע בחוזה עם האולם} שלחתי לבעלת האתר מייל שמציין שלבעל האולם לא זכור מקרה כזה ויש לי הרגשה שזו מתחזה. היא בדקה ויש לי את התשובה המפורטת שממש הרגיעה אותי ואם אתם רוצים יש לי אותה לראיה {מה לעשות.. אני שומרת הכל}. אתם יודעות עוד משהו.. שם זה המקום היחידי אבל הי ח י ד י שראיתי שמפרסם מחירים, אין לכם מושג כמה טוב היה לקרוא ולדעת ולסנן , פה בשביל לקבל מחיר של ספק מסויים צריך ליצור קשר במסר או להקפיץ פה הודעות עד שמישהי מוכנה לרוס מחיר וזה גם רק במסר .. לא אומרת שזה רע כי לא רוצים לאבד את ה"הנחה" שקיבלנו אבל עדין.. שם זה מופיע כאחד הדברים שצריך לציין. עכשיו, לחלק השני של המטבע.. כמו שחלקכן יודעות השירשור אלכוהול שפירסמתי פה הועלה גם לאתר מתחתנים למען מתחתנים כבר קיבלתי משם 3 מיילים לעזרה לזוגות ו.. קיבלתי גם מייל מתקליטן דיי ידוע פה בפורום שממש הציע לי אחוזים על מנת שכשאני ממליצה לחבר'ה מה לקנות.. על הדרך להזכיר אותו. עזבו שהתשובה שלי הייתה "בחיית אמ'אמא ש'ך תעזוב אותי בשקט" {לא מספיק אני שוברת ת'ראש על רשימות אלכוהול אני צריכה גם להתעסק עכשיו במוסיקה} אבל זה רק מראה שבעלי מקצוע כן ערים לאתר הזה וגם מנסים להשתמש בו לטובתם. שורה תחתונה פה גם ה"משתמשים הקבועים של הפורום" הם בין הספקים ויש פה איזו אחת מאפרת ואני לא אגלה מי {מתחיל בי' ניגמר בל' ובאמצע ע'} שכל פעם שאני רואה אותה פה אני מחסירה פעימה גם ממנה וגם מהכלות המדהימות שהיא מוציאה ומה לעשות.. היא גם בין המומלצים באתר מתחתנים למען מתחתנים.. אז שנתחיל לחשוד בה שהיא שתולה? או מקדמת את עצמה? תעשו חיפוש על השם שלה ותראו בעצמכם כמה שהיא מתרחקת כמו מאש מכל הגועל הזה. {ויש פה כאלה שממש לא} בקיצור.. צאו מהסרט הדובי אכפת לי שאתם חיים בו וכל אתר הוא פתוח גם לטוב וגם לרע אבל מה שאני יכולה לומר בפה מלא שכן הנהלת האתר עושה הכל שהוא יהיה הכי טוב שיש לנו הלקוחות. טוב אני אחרי הדקרי תות השלישי שלי {בונ'א אני מקשקשת בניוטרל כשאני מבושמת קלות}
 

batz6

New member
את ערה?

חשבתי שאני פה לבד העפעף הצונח שלי כבר אומר לי לנטוש
 

דקר26

New member
את יותר מידי זמן בחו"ל..שכחת עיברית

מבושמת קלות= הראש דפק חצי סיבוב מאלכוהול {מדברת בשפת מגדל העמק שתביני} מקשקשת בניוטרל= בעקבות החצי סיבוב של השורה שלמעלה, אין מחסום לפה וליד שכותבת.. למרות שכשקמתי אחר כך וקראתי את מה שכתבתי אז כל הכבוד לי.. הצלחתי להעביר את המסר גם אחרי האלכוהול {גם כן אלכוהול.. דקרי תות.. משקה של כוּסיות}
 

שיר 2 3

New member
היי אורית

טוב אולי הגזמתי עם הטלפון אבל אני באמת חושבת (כהערה בונה ) שאתם צריכים לאתר את הזוג ולערוך שאלון מאוד פולשני בנוגע לחתונה ולהציב תנאים יותר נוקשים לפני שמפרסמים כל הודעה
 
בדרך כלל איני נוטה להתערב בשיחות

שמתנהלות כאן אבל יש גבול להשמצות שנכתבות כאן, אני לא אתן לאף אחת להכפיש את שמי. התגובה באתר MIT4MIT אמורה היתה להמחק לאחר שיחה של הכלה עם "ספטמבר בשאיפה" שהיא גם אחותה.משום מה הביקורת לא נמחקה למרות שהביקורת אינה על דעתה של הכלה,ונכתבה שלא בידיעתה של הכלה, בכל אופן כך נמסר לי. לעצם העיניין : סרט הוידאו תוקן ונשלח לזוג. ראוי לציין כי הסרט המתוקן היה אצלי כחודש ימים אך לזוג לא היה זמן להגיע ולקחתו ולאחר מכן אני חליתי בשפעת(כשבועיים) ולכן שליחתו התעכבה. ככל שאני מבין את מערכת היחסים שלי כספק עם הזוג אין ביננו דם רע כפי שעולה מביקורתה של "ספטמבר בשאיפה". אלא להפך. ראוי לציין כי היחסים שלי עם הזוג אינם כפי שעולה מדבריה של "ספטמבר בשאיפה". משיחות שלי עם הכלה עולה בכל אופן בעיני מערכת יחסים תקינה וחברית. לכלה (אחותה של ספטמבר בשאיפה) אין כל טענה כלפי האלבום המעוצב ועריכתו. נהפוכו יש לה רק מילים טובות על האלבום ואיכות הצילומים. לגבי הגדלות ואלבומי הורים, הזוג טרם העביר אלי את בחירתו ולכן טרם קיבלו , מוסכם ביני לבין הזוג כי ברגע שיבחרו (הגדלות ואלבומי הורים )יקבלו את כל מה שמגיע להם. לא אתן לאיש להשמיץ אותי או לספר עלי כאילו אני גובה כסף ולא נותן תמורה כנגדו. לעולם לא לקחתי כסף ללא כל תמורה וכך גם במקרה הזה. ברגע שהזוג יבחר את שמגיע לו הוא יקבל את התמונות. לגבי הוידאו, אכן הייתה בעיה בסאונד שלא היה ברור ממה נבעה, בחלק מן הסרט היו רעשי רקע שלא היה ברור מה מקורם כיוון שאינם מופיעים בסרטים של זוגות אחרים. כפועל יוצא ומסקנה מבעיה זו נרכש באלפי שקלים מכשיר גיבוי שבנוסף לסאונד האלחוטי של צלם הוידאו מתחבר לקונסולה של הדי ג'יי ומקליט את כל הסאונד - חופה וריקודים. למען הסר ספק בסרט יש סאונד מקורי שהיה במהלך הריקודים כאשר מרבית הרעשים שהיו נוקו. לכל זוג שסגר איתי אתם מוזמנים ליצור עימי קשר על מנת לשמוע את שני הצדדים. לספטמבר בשאיפה - אני חושב שעברת את הגבול ודבריך לוקים בחוסר דיוק (ואני מנסה להשאר עדין) שלי לא ברור מהיכן נובע כל הרוע הזה????? בכבוד רב ומזל טוב מוטי קומפורט ושוב סליחה על ההתערבות בדיון אבל כיוון שדבריה של "ספטמבר בשאיפה" אינם מדוייקים מצאתי לנכון כי יש להעמיד דברים על דיוקם.
 

שיר 2 3

New member
היי מוטי

התלבטתי המון אם להגיב או לא למה שכתבת . בסוף החלטתי שכן . אני בטוחה שצלם מנוסה כמוך יודע שלעיתים יש לקוחות מרוצים ויש לקוחות לא מרוצים ויש לקוחות מאוד מרוצים. לאחר שיחה עם ספטמבר בשאיפה ,הבנתי שהיא לא היתה מרוצה משירותיך ולכן כתבה ביקורת שלילית . זכותה? לגמרי ! קצת צורם לי שאתה נכנס בה בצורה כזאת על גבי הפורום ולפי דעתי זה מעיד דבר מה על אופי ההתנהלות שלך מול הלקוחות יש לך מה לומר לה על הביקורת שלה? תתקשר אליה אני בטוחה שאם הייתם מיישרים את ההדורים בצורה נעימה ,כל ההודעה הזאת שלך הייתה נחסכת והיא היתה אולי מתקנת בעצמה את הרושם שנוצר . אבל וואלה , הייתי מאוד המומה לקרוא את ההודעה שלך כאן ואני בהחלט חושבת שמגיעה לספטמבר התנצלות גדולה על העוול שעשית לה כאן על גבי הפורום . לא לעניין בכלל
 

pantherit

New member
על הכפשות ולקחים

ועל יחסי ספק לקוח גם כן. מוטי היקר, את רוב הדברים שרציתי לכתוב כאן כבר ענו לפני בהגיון פשוט – ואני לא רואה צורך לחזור עליהם. אני כן רוצה לתת כמה דגשים חשובים על השיחה. השמצה – כל מה שנכתב בביקורת היה נכון. כך שזו לא השמצה, וחבל שאתה רואה את זה כך. אתה בעצמך מודה שיכולת במקרה הזה לתת שירות טוב יותר (ללא רעשים, ללא עיקוב במסירה, ללא החזרה עקב עריכה שהכלה לא אהבה וכו'). הנקודה כאן היא מה אתה והלקוחות שלך למדים מזה. וכאן לדעתי יש התפצלות: אצלך ב"בית" יש למידת לקח אמיתית ונכונה, וזו הנקודה החיובית. היו בעיות ועשית מה שהיית צריך כדי לתקן את זה בפעם הבאה ומעטים הם ספקים שעושים את זה בצורה כזו וכמו שצריך. באמת כל הכבוד, ואני לא אומרת את זה בציניות. מצד שני, מחוץ ל"בית" – ז"א כאן בפורום ובמתחתנים למען מתחתנים, אתה מתנהג כאילו שום דבר לא קרה והכל בסדר. אם הכל היה סופר דופר למה עשית שינויים ושיפורים? זה לא נראה ולא נשמע טוב. כן, היו בעיות. ולקיחת אחריות הופכת אותך לאדם טוב יותר מקצועית ואישית. לא לספק פחות טוב – ומי שטוען אחרת, ותיסלחו לי על הצרפתית, מזבל בשכל. אני מקווה שהעברתי את הנקודה. בקשר ליחסי ספק לקוח – אתה מעמיד את הלקוחה שלך במצב מאוד לא נעים וגם זה עומד לחובתך. אתה לא מרוצה מהאתר מתחתנים למען מתחתנים? בוא ותדבר איתנו, אישית או כאן בפורום. אל תתקוף את הלקוחה שלך (ולא את אחותה). וברור לך שאם היא אומרת לך משהו באופן אישי זה לא תמיד אומר שזה מה שהיא חושבת – ואם תתעלם ממה שהיא חושבת באמת שוב הדבר העיקרי שנפגע הוא המקצועיות שלך. כלל ידוע הוא שעל כל אחד שמתלונן בפניך יש עשרה ששותקים – אז אני מציעה לנצל את אלו שמדברים ולתת להם הרגשה שזה בסדר לומר גם דברים רעים אם כך הם מרגישים. אגב. כדאי שתדע, שפניות לאתר מתחתנים למען מתחתנים כדאי לעשות דרך האתר והמייל שלנו: [email protected] שם אנו מגיבים מהר יותר ומטפלים מהר יותר בכל בקשה מענה של משתמשים בין אם הם מתחתנים או ספקים. תודה ויום נפלא אורית
 

גליאת

New member
ואחרי כל זה

אני יודעת שיש המון ספקים שמנסים להשפיע על הדעה ונכנסים לפורומים שונים ( אני יודעת שבאתר מתחתנים זה יותר בולט ) ושלא תמיד מה שכתוב הוא הנכון למרות שספטמברית בשאיפה כתבה לנו שזאת הייתה הערה שלה אבל בתכל'ס תודו שזה די מבאס לקרוא חוות דעת לא טובה על ספק שבחרת תגידו מה שתגידו ו...נכון שזה יכול להיות אירוע חד פעמי, ו...נכון שזה תמיד קורה ( גם לבמעולים שבמעולים ) עדיין זה די מבאס אנחנו לא מבינים גדולים בצילום ( רוב הצלמים מראים פחות או יותר את אותו הדבר , אירוע מפוצץ של סלבים ותמונות יפות ) , סגרנו איתו כי פשוט בפגישה הוא השאיר לנו רושם ממש טוב מבחינת האישיות ( מאוד זרם איתנו , קלט את הראש שלנו ) בכל אופן אנחנו בנתיים נשארים איתו ( גם דיפדפתי בפורום כאן והיו כמה קרדיטים עליו ..., כך שלא נשנה את דעתנו על סמך פאדיחה שהתפרסמה ) תודה רבה לכן...
 

natipu

New member
../images/Emo20.gif בוקר טוב גליאת (קצת ארוך)

אני תומכת מאד במה שאמרו החכמות מעלי (פנתרית ודקר המבושמת), וחייבת להוסיף. שלבי בחירת הספקים שלי היו ברורים: 1. קבלת המלצות, בעיקר מחברים שעליהם אני סומכת, או שהייתי בחתונות שלהם; 2. בדיקת ההמלצות הללו ע"י חיפוש בפורום וב-mit4mit, תוך שאני לוקחת בערבון מוגבל את התגובות; 3. פגישה עם הספק (או שתי פגישות... או שלוש... אני נודניקית ויקית
), והתרשמות אישית שהיא בעיני הכי חשובה. כולנו כבר קראנו מספיק טיפים כדי לדעת מה לחפש אצל ספק מסוים, מה לבדוק, איך לוודא שהוא לא עובד עלינו, ולכולנו יש שיקול דעת (הכותבת לא מדברת על דקר לאחר 3 דקירי תות
). אנחנו יודעים להזהר מספקים שמלקקים לנו, לומדים לוודא מה האישיות והאמינות של האדם שמבטיח לנו הרים וגבעות וגם לבדוק האם באמת יש לו סמכות מטעם החברה להציע זאת (במקרה של אנשי מכירות שאינם הספק עצמו). עדיף שבדיקת התגובות בפורום וכן ההערות בmit4mit ייעשו לפני סגירת החוזה עם הספק, אחרת - סתם חבל על כאב הלב. אני אישית בודקת, כמו שאמרה פנתרית, את המסה הקריטית של התגובות, וכשיש מקום כמו mit4mit שמרכז כל כך הרבה תגובות - קל מאד לזהות תגובות חריגות שמנסות ללכלך (או לשבח) ללא קשר לספק. במידה ועל הספק שלי תופיע רק תגובה אחת - אלך לחפש לי אמצעים אחרים (חברים, מסר בפורום ושיחה אישית וכו'). תגובות ספציפיות שמתרות על בעיות יכולות להוות מבחינתי רק יתרון: במידה וקראתי תגובה פחות אוהדת על הספק לפני הפגישה איתו אני לא אמנע מלהפגש איתו אלא דווקא אשתמש בהערה הזו כדי לשים לב לדגשים מסוימים שצריך לתת לו (לדוגמא - אם שמעתי שבמקום מסוים מקפלים את האורחים כבר ב12 בלילה, אני אדע שאני חייבת להכניס סעיף של "ללא הגבלת זמן" לחוזה). בקיצור, עם כל הכלים שניתנים לנו כיום לבדיקת ובחירת ספקים (בניגוד לתקופת ההורים שלנו, שיכלו רק להתבסס על המלצה של בן-דוד רחוק שעבד עם הספק שלהם לפני 8 שנים), נראה שקל לנו יותר להגיע להגיע להחלטות מושכלות. עם זאת, אנחנו צריכים להפעיל המון המון שיקול דעת כדי שבסופו של דבר נהיה שלמים עם ההחלטות שלנו.
שיהיה בהצלחה!
((( ולאחר קריאה שניה של כל התגובה הזו, אני חייבת להוסיף שאסור לאבד פרופורציה!!!!! מקסימום, ספק או שניים לא יהיו מושלמים. בסדר, זה במילא יקרה גם אם נעביר את שארית חיינו בתכנון החתונה המושלמת. זה לא משנה!!! יהיה כיף בכל מקרה
. )))
 

pantherit

New member
בוקר אור natipu

אני לא יכולה להסכים יותר. שלבי בחירת הספק שלך נכונים ומידת ההסתמכות על ביקורות ברשת גם היא. לכולם – הקמנו את האתר כדי לתת במה למתחתנים – ואנחנו עומדים עדיין מאחורי הרעיון וכל יום רואים איך מאות אנשים נהנים ונעזרים בו. אבל לאינטרנט יש מגבלות – ולא רק אצלנו. כמו שהמלצות מרופאים ברשת צריך לקחת בזהירות, כמו שלא יוצאים לדייטים אלא אם יודעים מי עומד מאחורי הניק "שרמנטי צעיר ופנוי בן 27", התיחסו להמלצות (חיוביות או שליליות) בערבון מוגבל. הרשת מביאה את היתרון הממשי במסה ובאנונימיות. והכי חושב – בקשר למוטי – היו בעיות, אבל נראה שהוא לוקח אותם למקום החיובי (שיפור השירות שלו) – ללא קשר לביקורת באתר. לדעתי זו תכונה שדווקא צריכה לגרום לך לרצות לעבוד איתו. לכל ספק יכולים לקרות דברים בזמן אמת – אבל הטובים שבהם ידאגו לך אח"כ.
אורית
 

גליאת

New member
אז ככה :

היינו אמורים להתחתן בדצמבר האחרון אבל מכל מיני סיבות ( שלא אפרט , אבל מספיק חשובות ) שגרמו לנו לדחות את האירוע לסוף מרץ ב " שמים כחולים " ו..לא אנחנו לא מתכוונים לשנות את החלטתנו בנוגע לצלם.
 
למעלה