מוטוריקה עדינה
בני בן 5 ו-4 חודשים (יליד שנת אוגוסט) אובחן בגן כמי שיש לו בעיה במוטוריקה עדינה כלומר באחזקת עיפרון, דבר שלדעת הגנננת גם משפיע על ציוריו שאינם עשירים. אנו כרגע ממתינים להתחלת טיפולים בריפוי ועיסוק (דבר שלוקח הרבה זמן). שאלתי היא האם לקות זו יכולה לקבוע באם הילד יעלה לכיתה א' או יישאר שנה נוספת בגן?
בני בן 5 ו-4 חודשים (יליד שנת אוגוסט) אובחן בגן כמי שיש לו בעיה במוטוריקה עדינה כלומר באחזקת עיפרון, דבר שלדעת הגנננת גם משפיע על ציוריו שאינם עשירים. אנו כרגע ממתינים להתחלת טיפולים בריפוי ועיסוק (דבר שלוקח הרבה זמן). שאלתי היא האם לקות זו יכולה לקבוע באם הילד יעלה לכיתה א' או יישאר שנה נוספת בגן?