מוזר או שלא? אפיתי עוגיות ליצן על שיפוד לפי המתכון של מרתה העוגיות טעימות אבל קשות! הן אמורות להיות קשות? או שמשהו לא בסדר, חיממתי את החאה במיקרו אולי זאת הסיבה?