מוזר או שלא?

גלי30

New member
מוזר או שלא?

אפיתי עוגיות ליצן על שיפוד לפי המתכון של מרתה
העוגיות טעימות אבל קשות!
הן אמורות להיות קשות? או שמשהו לא בסדר, חיממתי את החאה במיקרו אולי זאת הסיבה?
 

net the jet

New member
עוגיות סוכר הן עוגיות די קשות, אבל לא ברמה

של ׳להתאמץ׳ לתת ביס .אולי היו עבות מידי?
 
למעלה