מודעת פרסום זכרנית או מה?
בפרסומת חדשה לקסטרו, במוסף 7 ימים, הפכו את היוצרות: בחורה חתיכה (מושג זכרני) שחלק גדול מגופה ופניה גלויים לעין, לבושה בחולצת סריג שמבליטה פיטמה אחת, רוכבת על ירכיו של בחור, כך שהיא גבוהה ממנו, מנשקת אותו כשידה האחת חודרת אל חולצתו שכפתוריה פרומים, וידה השנייה תומכת בעורפו על מנת לקרב אותו (?) או להחזיק אותו במקומו (?). אז מה חידשו לנו כאן? הרי זה בדיוק הראש המענין של ציפי, שבטוחה שפמיניסטיות שואפות להפוך לגברים/כגברים, וזו הסיבה בגלל היא אינה פמיניסטית. מה דעתכן? פרסומות מהסוג הזה, שבהן מיקום דמות האשה היה בעבר מוקדש לגבר ולהיפך, עושה לנו טוב יותר? משרת את צרכינו ומאבקנו?
בפרסומת חדשה לקסטרו, במוסף 7 ימים, הפכו את היוצרות: בחורה חתיכה (מושג זכרני) שחלק גדול מגופה ופניה גלויים לעין, לבושה בחולצת סריג שמבליטה פיטמה אחת, רוכבת על ירכיו של בחור, כך שהיא גבוהה ממנו, מנשקת אותו כשידה האחת חודרת אל חולצתו שכפתוריה פרומים, וידה השנייה תומכת בעורפו על מנת לקרב אותו (?) או להחזיק אותו במקומו (?). אז מה חידשו לנו כאן? הרי זה בדיוק הראש המענין של ציפי, שבטוחה שפמיניסטיות שואפות להפוך לגברים/כגברים, וזו הסיבה בגלל היא אינה פמיניסטית. מה דעתכן? פרסומות מהסוג הזה, שבהן מיקום דמות האשה היה בעבר מוקדש לגבר ולהיפך, עושה לנו טוב יותר? משרת את צרכינו ומאבקנו?