אוקיי, המון תגובות
קודם כל תודה רבה לכולם על כל התגובות וההצעות, זה משמח וגם עוזר וגם מעודד וגם מאתגר
אז תודה! טוב עכשיו קצת יותר ענייני: המודל של האישה... טוב, אני רואה שיש הרבה הצעות לשיפור. אני חושבת שמתוכם אני אבחר למתן קצת את עצמות הלסת וגם איזה שינוי בעצמות הלחיים שאפשר לראות אותו בעיקר מהצד. וגם השפתיים דורשות עוד עבודה. היא לא אמורה להיות ריאליסטית. כלומר ברור שאין אנשים שנראים ככה
מצד שני כנראה שלא הקצנתי אותה מספיק וככה היא נופלת בין שני הכיסאות. בעצם אולי אני אוהבת את זה שהיא מין שילוב בין שני הדברים אבל כנראה שזה דורש עבודה יותר מדוייקת בשביל שהם ישתלבו ביחד בצורה טובה. אני אעבוד על זה ואעדכן. ofir3dvb, זה לא ממש בוקס מודלינג. מה שעשיתי כאן זה לצייר על היטל הצד את התווים הכלליים שלה, או את הקוי רשת העיקריים, בעזרת אדג'ים - ואחר כך לתת לזה מימד עומק ואז להתחיל לעבוד על הזרימה של הרשת תוך כדי הוספת פרטים. זושי, תודה
OBT, תודה, אולי אני אשים את העבודות שלי גם שם. רציתי גם להגיד לך שאני ממש אוהבת את הסרטונים שלך. במיוחד אהבתי את זה עם פסל דוד הקנאי
כל הכבוד! אלדרין,
נכון השתמשתי שם בעדשה מאוד רחבה. domnin, תודה ותהנה בסדנה
DragonLore,
תודה על ההערות דרגון, ושוב אתה קולע בול (כבר אמרתי שיש לך ראיית רנטגן) נכון, לא עבדתי עם רפרנס ואפילו לא עם סקיצות מקדימות. זה יצר בעיות במודל שלוקח קצת יותר זמן לפתור. ובכל זאת, ההקצנה שבדמות היא מכוונת. נכון שהפנים מאוד ארוכות והתוים מאוד מוקצנים ודקים - אבל זאת הייתה הכוונה. preacher, תודה רבה
השיער עשיתי על ידי ששיכפלתי את הראש, השארתי ממנו רק את הפוליגונים של הקרקפת וחילקתי אותם לריבועים קטנים ושווים, ואחר כך עם האקסטרוד המשופר שיש במקס 5 (שיפור מעולה בעיני, כי אם משאירים את החלון שלו פתוח, אפשר "לראות את העתיד" וזה ממש עוזר באוריינטציה הנכונה) משכתי כל פעם כמה ביחד - כשאני מתחילה לעבוד מהעורף ובמעלה הראש - ובשלב מסויים עבדתי על כל אחד בנפרד, כדי שלא יהיה אחיד. כמובן שלא כל פוליגון יצאה ממנו קוצת שיער, אלא רק במקומות חשובים או בשביל לתת נפח לשיער. די עבודה קשה...
DarkArcher, תודה רבה מאוד
אני שמחה שאתה אוהב את זה. Nebelis, Katarzis, draw4fun, תודה רבה גם לכם! אוקיי, אז אני אעדכן בהמשך ננה