L e s t a t
New member
לא ניתן לשחק אדם כזה, אתה אומר?
לא ניתן בשום אופן לשחק אדם בעל נטיות אובדניות? הממ... מהו הסוד האזוטרי של שחקני תאטרון שצריכים לשחק אחד כזה, אני תוהה? אה, כן - הם הבינו שזה כן אפשרי. בוא לא נלך כל כך רחוק - דמויות מזוכיסטיות, למשל, הן דבר שניתן בהחלט להבנה ולמשחק ואפילו לכזה שתורם לסיפור (OH MY GOD!). אבל נישאר עם הIssue האמיתי: "הדמות המדוברת עשתה את מה שעשתה *מתוך שיעמום* - הוא לא אמר נטיות התאבדויות. לא היה שום הסבר הגיוני להתנהגות הזאת, בתוך מסגרת העולם. הסיבה היחידה היתה שהשחקן היה משועמם, והשה"מ והחבורה לא פעלו למענו" הטענה שזה "מסתדר עם הדמות" לא הופכת ללא תקפה אם הדמות היא קצרת סבלנות, טיפשה וחסרת אינסטינקט שימור-עצמי בסיסי. אבל ברצינות, צעד כזה מתקבל על הדעת אצל דמויות שיש להן נטייה לנסות להיתפס כ"נועזות", "מסוכנות", "לא צפויות" גם בעזרת מעשים מסוכנים שאף אחד אחר לא ינסה (או אולי במיוחד?) בין אם מתוך רצון שיעריצו אותן או יכבדו אותן או שהן יוכלו להרגיש "בסדר" בלאהוב את עצמן או יוכלו להעריך את עצמן (וזה כבר חצי צעד לעבר המזוכיזם). אם זה כמו שאתה אומר "מתוך שיעמום", אז זה בעיה של השחקן והקבוצה שלו או של השחקן ויכולת הסבלנות שלו.
לא ניתן בשום אופן לשחק אדם בעל נטיות אובדניות? הממ... מהו הסוד האזוטרי של שחקני תאטרון שצריכים לשחק אחד כזה, אני תוהה? אה, כן - הם הבינו שזה כן אפשרי. בוא לא נלך כל כך רחוק - דמויות מזוכיסטיות, למשל, הן דבר שניתן בהחלט להבנה ולמשחק ואפילו לכזה שתורם לסיפור (OH MY GOD!). אבל נישאר עם הIssue האמיתי: "הדמות המדוברת עשתה את מה שעשתה *מתוך שיעמום* - הוא לא אמר נטיות התאבדויות. לא היה שום הסבר הגיוני להתנהגות הזאת, בתוך מסגרת העולם. הסיבה היחידה היתה שהשחקן היה משועמם, והשה"מ והחבורה לא פעלו למענו" הטענה שזה "מסתדר עם הדמות" לא הופכת ללא תקפה אם הדמות היא קצרת סבלנות, טיפשה וחסרת אינסטינקט שימור-עצמי בסיסי. אבל ברצינות, צעד כזה מתקבל על הדעת אצל דמויות שיש להן נטייה לנסות להיתפס כ"נועזות", "מסוכנות", "לא צפויות" גם בעזרת מעשים מסוכנים שאף אחד אחר לא ינסה (או אולי במיוחד?) בין אם מתוך רצון שיעריצו אותן או יכבדו אותן או שהן יוכלו להרגיש "בסדר" בלאהוב את עצמן או יוכלו להעריך את עצמן (וזה כבר חצי צעד לעבר המזוכיזם). אם זה כמו שאתה אומר "מתוך שיעמום", אז זה בעיה של השחקן והקבוצה שלו או של השחקן ויכולת הסבלנות שלו.