משתף פעולה
הדבר הכי טיפשי ומסוכן שעשינו, ריין ואני, קרה במבצר ה****. הו, סליחה, הרשה לי להציג את עצמי, אני יוריסטיאוס - נשגב החמה האדיר מקאסטת הלילה. מפתל לשונות ועוקר לבבות, מצביא בחסד אבל מוכשר עוד יותר בקרבות אלופים, אני העלטה, אני המוות הנופל מלמעלה בצווחות בסטריקס, אני הצל החומק לפני השחר, הנחש הדו-ראשי מגג העולם - אבל אתה יכול לקרוא לי אוס. וזוהי ריין (הדמות של gilgam69!). נערה חמודה, צנומה, צעירה, וחזקה כמו צבא. הקאסטה שלה חסויה, כמובן, בגלל שהיא ביישנית, אבל אתה מוזמן לשאול אותה בעצמך. במקומך הייתי נזהר בדברי, כמובן. היינו במרתף סודי, שגילינו לאחר תלאות רבות, בקומה התחתונה של המבצר. ירדנו בסולם שעבר דרך פיר צר אל חדר גדול שבקצהו היו דלתות אדירות מעוטרות. ניסינו כל מיני דברים, אבל שום דבר לא פתח את הדלתות, עד ש..טוב, אני לא זוכר מי היה אשם בעניין, אבל מסתבר שהדלתות היו פשוט קיר מעוצב שנועד להטעות. מאחוריהן לא היה דבר מלבד מנגנון ענקי ועוצמתי ביותר שכל תכליתו הייתה להסיע את הקיר קדימה אלינו - מתכנני המקום רצו שהפולשים יתקרבו לדלתות וינסו לפתוח אותן בזמן שהקיר (המעוצב כזוג דלתות) ינוע במהירות ובעוצמה כדי למחוץ את האומללים. כך או כך, עמדנו שם, והדלתות החלו לנוע במהירות אדירה. הוגו זינק מהיר כברק במעלה הפיר, וסנג'אשי נע כדי להתחיל לעלות בו כך שהוא היה בטוח בתוך המגרעת הצרה, אבל אני וריין עמדנו במרכז החדר בלי שום מקום להסתתר בו. היה לנו רק שבריר שניה להחליט. היא הביטה בי, אני הבטתי בה, וידענו שזה עלול להיות הרגע האחרון של חיינו - אך ידענו גם מה אנחנו צריכים לעשות. ואז בערה מהות ואנחנו הסתערנו, כתף אל כתף, כנגד המלכודת. בקול קריעת מתכת וריסוק סלעים המלכודת נאבקה בנו, אבל התוצאה ידועה לך הרי. במחשבה שניה כנראה שהיינו יכולים לחשוב על פתרונות אחרים למצב, אבל מה שעשינו אומר משהו על אופינו, ואני, למרות שאני זהיר ומחושב בדרך כלל, מרוצה ממנו מאוד.