"זה תואם את משחק הדמות שלי"
זה המשפט הכי מרגיז בעולם, ואל תפגע, אבל הוא גם די מטופש. אף אדם שפוי בדעתו לא יכנס לתוך מעגל שהוא בבירור קסום, וכנראה עוין. אף אדם לא יפגע בעצמו בכוונה וברצון, ולא חשוב עד כמה הוא משועמם. תלך תרגיז את אחת הדמויות האחרות, תלעס ציפורניים, תתחיל לחפש במגירות בחדר - אבל אל תעשה שטויות סתם. רצית לקדם את *המשחק*, וזה לגיטימי, אבל בשביל הדמות זה לא משחק. אל תשתמש בה ככלי שכזה, זה לא role playing. היה עדיף להסביר לשאר השחקנים שזה ויכוח מיותר, ולהסביר לשה"מ שהעלילה לא מתקדמת (חלק חשוב מאוד מלהיות שה"מ זה לדעת לקדם עלילה).