מה תוכניתו של אלוהים?

ל נ צ ח

New member
דבר ראשון איני טועה כמוך.

דבר שני אתה זה אתה ובזכות אדונך שאתה עבד לו ואפלטון לידיעתך ידידי, היא דמות ספרותית שלא חיה ונשמה אוויר כמוך ולכן הוא לא היה בן אדם בדיוק כמוך. המציאות ד'אז מעולם לא הייתה. זאת עוד שטיפת-מוח שעשו לך מלמדיך תועי-הדרך שכמוך. דבר שלישי אני כרצוני ולא כרצונך מתנהג ובהתאם לנסיבות לכל כסיל אשיב כאיוולתו פן יהיה הוא חכם בעיניו וכך ממני לכל חכמולוג החושבת'צמו אשיב לו כראוי לו. המציאות ידידי היא המציאות ותקרא לה אתה איך שתקרא לה תמיד היא תהיה לכולם המציאות ואני לידיעתך אדם שחי על פי אותה המציאות יום יום כל רגע וכל שבריר של שנייה אני חי אותה. ולי ידידי, לי זה בכלל לא חבל. חג-שמח ומפכח לך, * ~ * ~ * ל נ צ ח * ~ * ~ *
 

MelodicTruth

New member
לנצח

קטונתי מלדבר על משיח ה'... אך בכל זאת, אני חייב לומר שההתנשאות שלך מאוד מעיקה עלי, גם כשהיא לא נוגעת אלי. קשה לנהל דיון בצורה כזאת. אם יש לך מסר שאתה רוצה להעביר, אתה מוזמן לעשות זאת בלי לדרוך על "דגי הרקק".
 

שלוימלא

New member
זאת התנשאות? התנשאות הנה מוסוות

ופה יש אמירה בוטה וילדותית מלאה בחוסר בטחון ובניכור. לא אלו דרכי האל.אין פה נועם, אין צניעות וגם לא הכנסת אורחים. המסיכה שקופה.
 

s u p e r mind

New member
אפשר להבין משהו?

מי אתה חושב שאתה? במה אני טועה? נמק ופרט. אפלטון חי בתקופה בה המדע היה בחיתוליו הראשוניים, על כן לא אתפלא אם האמין בישות עליונה. תגיד לי משיח שקר שכמותך אתה באמת חושב שאני מנוכר מחשבה כמוך שבכדי להגיע למסקנות אני צריך מורה דרך? כנראה בזמנך הדבר היה פופולארי (ועדיין פופולארי בקרב אנשים דומים לך). צ'מע משיח דגול... עד עתה פלטת שטויות בלי כל הוכחות או ראיות ל"אמת" שאתה מציג, בינתיים אתה הוא הכסיל, אוויל וחוכמולוג שחושב שהוא עבד למושא תודעתו הלקויה. עד שלא תצא מן ההנחה שאני צריך לקבל אמת כלשהי בלי הוכחה, אל תגיב.
 

ל נ צ ח

New member
אתה פשוט ממהר לפסול במומך. בבקשה:

Walla! Forumscommunity.walla.co.il הודעה מאת: בן-עמי לנצח : תאריך:1/5/2001 שעה:14:26 : שיטה ייחודית להעברת מסר ומידע חיוניים לאדם החושב וחיונית ביותר ליראי השם. (מהדיון שהיה בפורום "פילוסופיה וואלה בהנהלתו של עמנואל הלפרין) : לא יודע למה אבל אני ממש 30/4/2001 18:14 פסנתרון (jed) [email protected] ----------------------- לא משוכנע שכל אדם חושב היה חושב לבדו את אפלטון, אריסטו, דקארט,שפינוזה, יום, קאנט, ראסל, סארטר. שלא לדבר על: קופרניקוס, גלילאו, ניוטון, אינשטיין. ----------------------- נכון jed , תפקידם הוא להעביר לנו מידע חיוני ביותר: 30/4/2001 20:5 לנצח [email protected] ----------------------- ואין דרך אחרת נכונה מזאת להעבירו לאדם החושב אלא בזאת המוכרת והמקובלת על כולנו כאחד. מידע זה כולל כמובן המסר מהדמויות שבתנ"ך כגון ישעיה, ירמיהו וכאלה והאחרים. כך גם סוקרטס, אפלטון, דקארט, ונוספים אדירים שכאלה , פחותים מאלה ואחרים שכאלה שכביכול "נולדו כאדם חי ונושם שחי לפני המאה ה20. אנו האדם המודרני צובר מהם המידע למרות שאמת של דבר, הם מעולם לא היו עשויים בשר-ודם כמונו, הם אי-פעם לא נשמו אוויר! כי כל אלה הם דמויות, דמויות מטעות! מטעות בזה שגם חכמי הדור למיניהם חשבו וחושבים עדיין אותם כבני אדם שחיו והתהלכו כמונו על הארץ . והאמת היא, שמתוכניתו הקדושה של אלוהים לאדם, דמויות אלה מעבירות בדרך הנוחה ביותר לרובנו ממידע-העל שמקורו בחכמת אלוהים הם מעבירות מסר ומידע החיוני לנו האדם המאפשר לנו לחיות החיים כמנהגנו וכהרגלנו, וכל זה עד שנתפקח לקראת התגלות משיח-השם בעולם. בברכה: * _____ * ל נ צ ח * _____ *
 

MelodicTruth

New member
עכשיו, כשאני עובר על ההודעות באשכול

אני רואה שהתפתח דיון מעניין מאוד. יהיה נחמד לסדר את האשכול ולנקות אותו קצת, כדי שיהיה אפשר להעביר אותו לדף הראשי של הפורום
 

AlienSpirit

New member
אם תשים לב לא הגבתי אף פעם

כי רציתי לדעת למה תתפתח הדיון מתוך מילים בודדות שכתבתי. מה שמעניין מכל הוא זה: המילים נכתבו במקור בידי לא אחר מאשר הפיסיקאי אלברט אינשטיין אבי תורת היחסות. כשהוא שאל הוא התכוון להבין את חוקי הפיסיקה. אף אחד בפורום לא חשב לכיוון הזה.
 

AlienSpirit

New member
מעניין

רציתי לדעת למה תתפתח הדיון מתוך מילים בודדות שכתבתי. מה שמעניין מכל הוא זה: המילים נכתבו במקור בידי לא אחר מאשר הפיסיקאי אלברט אינשטיין אבי תורת היחסות. כשהוא שאל הוא התכוון שהיה רוצה להבין את חוקי הפיסיקה בשלמותם. אף אחד בפורום לא חשב לכיוון הזה.
 
למעלה