מה שלומכם?

HuGo Hell

New member
תלוי באיזה שעה את שואלת.

כי בבוקר - חרא. בבי"ס - הכי סבבה שבעולם. כשאני חוזר הבייתה מצליחים להוריד לי את המצב רוח בכל מיני דרכים שונות. אבל בעיקרון, נחמד יחסית. אני עייף. ושלומך?
 
המממ

כלליות רגיל, עמוס לעייפה מהפסיכו, אבל לפחות השעות ביצפר יחסית קצרות... מה שלומך, איך את מרגישה
 
קצת עצוב

יותר מזה מתוסכל. אנרגטי לפרקים. אני מונע מעצמי שינה ואח"כ מרגיש רע על זה שאני עייף :X. אבל בסה"כ דווקא לא כ"כ נורא, פשוט תפסת אותי ברגע של התפרקות רגשית קטנה. עד הזמן שבו מישהו יספיק לפרסם הודעת "מה קרה?" זה כבר יהיה מאחורי
. תודה על ההתעניינות
. ומה קורה איתך?
 

Gizmo16

New member
טוב, טוב../images/Emo28.gif

לא רע בכלל. הייתי שואלת מה שלומך את אבל שאלו למעלה אז פשוט אחכה לתשובה..
 

שניש

New member
היום,מעולה.../images/Emo89.gif../images/Emo56.gif

אחרי אודישן מפרך ומלא חוויות (לא כולן מהנות
),נודע לי אתמול שהתקלתי ל"ניסן נתיב"
 

שניש

New member
גראסייס../images/Emo89.gif../images/Emo56.gif

כדאי מאוד שאני אתקבל אחרי שהיה עליי לעשות קטע אימפרוביזציה שלם בתור- "שיח שנקלע לסופת הוריקן*
 

Gizmo16

New member
דווקא מתאים לך הוריקן../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo28.gif

הולך טוב עם ה...עיניים
וגם וגם וגם- אם יש לך הצגה או משו שאפשר להזמין חברים, לירון ואני רוצות לבוא בהחלט! (*קסם מהבית של לירון*) אז תזמיני אותנו ואל תהיי שיח בסופת הוריקן!
 

שניש

New member
לא,בת"א.../images/Emo89.gif../images/Emo56.gif

זה איזור מלא בזונות. כיף חיים
 

ketty the sheep

New member
נקועה.

שונאת את הרגל שלי. >_< ועוד שישה ימים אני אמורה להתגייס. ;_;
 

De-Panther

New member
מה יהיה עם הפורום..|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

שלנו??
2 מנהלים בצבא
 

De-Panther

New member
../images/Emo12.gifרוצה לעזור קצת..|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

בניהול של הפורום שלנו בינתיים?? ביום חמישי יש אירוח ונראה שרק קטי תיהיה בפורום באותו זמן
 
למעלה