כי בבוקר - חרא. בבי"ס - הכי סבבה שבעולם. כשאני חוזר הבייתה מצליחים להוריד לי את המצב רוח בכל מיני דרכים שונות. אבל בעיקרון, נחמד יחסית. אני עייף. ושלומך?
יותר מזה מתוסכל. אנרגטי לפרקים. אני מונע מעצמי שינה ואח"כ מרגיש רע על זה שאני עייף :X. אבל בסה"כ דווקא לא כ"כ נורא, פשוט תפסת אותי ברגע של התפרקות רגשית קטנה. עד הזמן שבו מישהו יספיק לפרסם הודעת "מה קרה?" זה כבר יהיה מאחורי