מה קורה אנשים?מישהו יודע איך תלך ההופעה היום?

GilG4

New member
מה קורה אנשים?מישהו יודע איך תלך ההופעה היום?

הבנתי שזה הופעה לכבוד כל המתנדבים וכל זה... איך ההופעה הולכת? יש מלא נאומים כאלה לא מעניינים וכד'?
 
טוב, אז ככה:

כמובן, היו נאומים ותודות, רון חולדאי ושאר ירקות, היה כצפוי, פיהוק אחד גדול. וכמה נחמד לי, קניתי כרטיס בשורה הראשונה (מהסוף) ושידרגתי את עצמי לשורה שניה מול הבמה, ככה שיהיה לי בסבבה. עכשיו, נחלק את ההופעה. שלמה היה דווקא פסדר. במצב רוח טוב. יחסית לזה שזה היה אמור להיות שעה וחצי מעפנות, הוא דווקא עשה שעתיים ומשהו נחמדות, היה במצב רוח טוב, השפריץ מים על חולדאי (כבר פעם שלישית שהוא עושה את זה בהופעות. אני במקומו, ישר להעביר למחלקה המשפטית בעיריה), רקד עם איזו מתנדבת מבוגרת ופלירטט עם כל דבר שזז בערך. אמ... החלק השני, היה הקהל הפלצן, שהיה נדמה כי זה שממש אוהב את שלמה ישב למעלה, וזה שלא הבין מה רוצים מחייו, למה הוא פה ומי זה שלמה ארצי בכלל, ישב למטה. כאילו לידי היתה כזאת טיילת, קמו צעקו, החליפו מקומות, החליפו חוויות, הכל חוץ מלהתרכז בהופעה, בטח לא ידעו את המילים. כמה אנשים מול הפרצוף שלו גנחו בקול רם שאין להם כח והם הולכים ואז כמובן, נפרדו מכל המי ומי והכל באמצע ההופעה. הייתי קצת בשוק מהחוצפה והשוק שעשו שם. לקראת האמצע זה השתפר, כשהקרציות הלכו, ועדת הפאקצות מלמעלה ירדה לעם ועשתה שמייח. הרע במיעוטו. בקיצור, בשביל 60 ש"ח, קיבלתי מעל ומעבר, בשביל הופעה של שלמה זה היה.... נו, עוד אחת. הקלטתי... נעלה מחר.
 

GilG4

New member
תותח אתה על ההקלטה.. אני הייתי מחבר'ה של

הלמעלה שלפי מה שאתה מתאר הם היו הרבה יותר טובים מהחבר'ה למטה (למרות שזאת שדומה לשושנה דמארי עשתה כבוד לחבר'ה למטה)
 
כן, שלמה התלהב ממנה

וזאתי הבלונדינית המבוגרת, כל פעם ששלמה התייחס אליה, כמעט חטפה שבץ, שהתלוו אליו צרחות, קפיצות והחלפת חוויות עם שכנתה. והיה מאוד חשוב באמצע החיים לעמוד לידו ולהצטלם. מה זה הפאקציידה הזאת, מה זה, זה לא עובר באיזה גיל?! ג'יזס...
 

einat8

New member
אהבה אליהם לא חולפת

וזה היופי שבהם אני אפילו אם כולם יהיו בני מאה וידיהם ירעדו אוהב אותם
 

einat8

New member
תודה

חצופים ללכת באמצע ההופעה זה באמת מדהים כי בכל חיי שראיתי אותו בכמה וכמה מופעים מעולם לא היו אנשים שכמו והלכו באמצע זה באמת או שהם מתנשאים הוא שהם לא יודעים מה זה מוזיקה טובה תודה על העידכון סופשבוע נפלא
 

GilG4

New member
הייתה ממש ממש אחלה הופעה!!!

נהנתי מאוד למרות שישבתי בקיבינימט (אבל לפחות באמצע של קיבינימט) היו רק להיטים... ו"חולה על שלמה" תגיד באת לבד? כמה פעמים שראיתי אותך היית לגמרי לבד ..
 
"הייתי אחד אם סופרים גם אותי.." ;)

כן, הייתי לבד וזה דווקא היה כיף ביותר. ההופעה הייתה מעולה... בסוף אחרי ההופעה כששלמה יצא הצלחתי להצטלם איתו אבל לצערי התמונה לא יצאה טוב. היה סיוט עם המקומות, שכל הפקאצייה והפלצנים התיישבו איפה שבא להם, ועד שעה וחצי אחרי תחילת המופע היו בעיות עם המקומות ישיבה...אבל, ההופעה הייתה לדעתי מדהימה,שלמה היה מלא מלא אנרגיות, וכשהוא יצא מהחדר אומנים, הוא נראה חצי מת.
 

GilG4

New member
חחחחחחחח איזה תותח אתה.. ההורים לא עשו לך

בעיות? אתה גר בתל אביב?
 
בעיות? לאאאא

לא עשו שום בעיות. אני גר בכפר סבא. חחח... לא הייתה להם שום סיבה לעשות לי בעיות. הם יודעים שאני קצת מכיר ת'אזור אז זה היה בסדר.
 
למעלה