מתכוננים לסיום שנת הלימודים ולפתיחת החופש הגדול |?| מה אתם קוראים בשבת|?||שבת|
A Arana Well-known member מנהל אתמול ב- 14:06 #1 מתכוננים לסיום שנת הלימודים ולפתיחת החופש הגדול מה אתם קוראים בשבת
A Arana Well-known member מנהל לפני 48 דקות #2 סיימתי את "ירח דם" מאת יו נסבו נשארתי באזור המותחנים הסקנדינביים עם "שלוש שניות", מאת אנדרס רוסלנד וביורג הלסטרום.
סיימתי את "ירח דם" מאת יו נסבו נשארתי באזור המותחנים הסקנדינביים עם "שלוש שניות", מאת אנדרס רוסלנד וביורג הלסטרום.