מה קוראים בשבת?

Arana

Well-known member
מנהל
אני מקווה שכולם שרדו את הסופה, ומתכוננים לחג החנוכה שיחול בשבוע הבא|סופגניה|

מה אתם קוראים בשבת|?||שבת|
 
הישאם מטר, A Month in Siena. ספרו היפהפה של הישאם מטר על ביקורו בסיינה, שאת האמנות שלה שנוצרה במאות 13-15 הוא מעריץ מזה שנים.

אני רק בהתחלה של הספר הלא ארוך הזה, והאיטי. ומטר כבר נוגע בחייו הקודמים בלוב - אביו היה מתנגד של משטר קדאפי והועלם כנראה, עקבותיו לא נודעו- ובחיי הזוגיות שלו עם דיאנה מטר, אשתו האמריקאית, שהוא חולק איתה כבר שנים רבות. הכתיבה אישית מאוד וחושפת את נפשו.

הוא כותב גם את רשמיו האישיים מסיינה ומהאמנות שלה אותה הוא מבקר פעם ראשונה בעיר עצמה, ותובנותיו מקוריות ומורכבות.
 
ספר השנה מבחינתי. והוא כל כך קצר. וגם פרקים שנגמרים כך סתם. ללא תשובה, או שאלה.

לך הקוראת יש מקום להרהור, למחשבה, למסקנה.
 

Arana

Well-known member
מנהל
קצת עיתונים, קצת Death's End
לא התקדמתי איתו הרבה
 
למעלה