מה קוראים בשבת?

Arana

Active member
מנהל
אז מה קניתם במבצעי בלאק פריידי? אני בטוחה שרכשתם המון-המון ספרים, נכון?... ;-)

מה אתם קוראים בשבת|?||שבת|
 
אפס בדיוק. מה שכן, מצאתי ברחוב כמה דברים ולקחתי. 1-2 בשבוע שעבר.

התחלתי לקרוא את אחד הספרים שמצאתי, Emotional Agility, ספר עזרה עצמית של התמודדות עם רגשות, יציאה מדפוסים של תגובות, ושגשוג. מאת ד"ר סוזן דיוויד מהרווראד. לא משהו שלא שמענו עליו אבל כיוון שמצאתי את זה וכיוון שאני צריכה משהו שונה לגמרי מ-A House in the Mountains, אז אני מתחילה ומקווה גם לסיים. וללמוד משהו. אני עוסקת בנושאים האלה יום יום. כבר קראתי ציטוט אחד של "המיליארדית הצעירה ביותר" - כמובן - שהגיע בערך בעמוד 10, אני מקווה שזה לא יהיה ספר כזה שבמסווה של עבודה נפשית יכוון אותך לעשיית מיליארדים. זה דווקא נראה לי בסדר, האמת. אז אני מקווה להמשיך. לפעמים אני פורשת מספרים כאלה אם אני מתעייפת או כאמור מרגישה שזה למעשה ספר הכוונה לאיך לעשות כמה שיותר כסף.

אז גמרתי את הספר על הפרטיזניות השבוע, שכולל מידע רב על כל התקופה באיטליה, מכיבוש הנאצים ועד השחרור של הפרטיזנים + בעלות הברית, ומלחמת האזרחים שהתקיימה במקביל ואולי לא נגמרה אף פעם, ראו פיגועי הטרור הרבים של שנות ה-70.
עשיתי פולו-אפ לכמה מן הדמויות וגיליתי דברים חדשים. אחת הנשים היתה חברה קרובה של פרימו לוי - בכלל, מדובר על המעגל של לוי, נטליה גינצבורג, צ'זארה פאבזה, המעגל האליטיסטי הטוריזני - והיא נפטרה בגיל 95 לפני כ-7 שנים, אחרת גם כן, נפטרה בגיל 95 לפני 6 שנים. אחרת היו לה חיים טראגיים וקצרים, תוצאה ממבנה נפשי וגם ממוראות המלחמה. יהיו לי קריאות לעשות באיטלקית, כשארצה להכיר אותן עוד. היום אני כבר מסוגלת לקרוא ספרים בשפה הזאת.

ספר בלתי נשכח. חבל שנגמר.
 

Arana

Active member
מנהל
אני עדיין עם Thirteen Storeys. נראה כמה אתקדם איתו השבוע...
 
למעלה