מה עם התוכנית להיכנס בחמאס?

מה עם התוכנית להיכנס בחמאס?

כשפגע הגראד בקניון באשקלון בזמן ביקור נשיא ארה``ב ג`ורג` בוש, היה נשמע שזה רק עניין של כמה שעות עד שימחקו את החמאס (תזכורת נאומי ראש הממשלה ושר הביטחון ודליה איציק ובוש בעצמו. מה עם כל זה?
 
לא פסק בכלל !!

דוח פה מקודם על טיל שנפל ליד אשקלון,גם בחבל אשכול דוח שנפל,ובכלל היה היום חייל פצוע בינוני.כל הזמן טילים לעבר גיפים,מטענים וכו'. המצב בכלל לא פשוט אפילו שבכלי התקשורת מנסים להשתיק ולא לדוח.
 
לא שמעת שהם השתדרגו לקטיושות??

שדרות זה בקטנה אצלהם. עכשיו אשקלון,נתיבות וכו' מתחילים לספוג..
 
זה מה שלא הבנתי

כי הירי על שדרות דיי פסק. ופתאום התחילו להישמע מקומות כמו חבל אשכול (איפה זה?) ודרומית לאשקלון, ושער הנגב (איפה זה?) למה הם הפסיקו עם שדרות שם הלך להם טוב, העיר שבה לחיים רגילים?
 
לא שבה לחיים ולא נעליים

לשער הנגב תמיד ירו קסאמים,היא מועצה אזורית באזור שדרות כשמכוונים קסאמים לעיר לפעמים זה לא פוגע בתוך העיר ונופל בשער הנגב חבל אשכול נמצאת בדרום הרצועה-לשם בזמן האחרון החלו לירות יותר קסאמים צבע אדום בשדרות נשמע לפחות פעם אחת ביום אבל הקסאמים פשוט מפספסים את העיר ונותחים באזור (שער הנגב) דרומית לאשקלון זה קסאמים/קטיושות שלא הצליחו להגיע לעיר ונותחים מדרום לה בחודשים האחרונים חלה עלה משמעותית של ירי פצמ"רים לעבר ישובים סמוכים לגדר ולא על כך פצמ"ר מדווחים בתקשורת וכמו שאמרו גם מעליי החלו לירות גם יותר קטיושות שמכוונות לאשקלון (ובדרך כלל פוגעים בחוף אשקלון-גם כן מועצה אזורית) ולנתיבות (שבדרך כלל פוגעים במועצה האזורים שדרות נגב)
 
כלומר פצמרים יותר מקאסמים?

ובכל זאת בעיר שדרות כבר אין את השיגרה לה הם התרגלו?
 
בחודשים האחרונים בהחלט יורים יותר פצמ"רים

מאשר קסאמים בשדרות בזמן האחרון חלה בהחלט ירידה משמעותית בפגיעות הקסאמים-פחות קסאמים פוגעים בעיר ופחות אזעקות בכל יום אך עם זאת התושבים חיים בפחד מתמיד והרגיעה בעיר היא זמנית-קסאמים עוד יפלו שם..
 
מהי הסיבה לירידה במטחי הקאסם

על שדרות? צה``ל דחק אותם אחורה או שהם בעצמם הפסיקו?
 
תודה אודי על כל המידע

רק שבאמת נשאר לי קשה מה עם ההחלטה לחיסול החמאס ותשתיות הטרור
 
הלוואי היו שבים שם לחיים רגילים

כל רקטה שנפלה בישובי שער הנגב היה אזעקה בשדרות,כי זה הישובים הסמוכים לשדרות.
 
למעלה