מה עושים
כשמאבדים את התקווה? כששום כדור לא עוזר והטקסים רק מתגברים? לפעמים יש תקוות שווא שיש שיפור כלשהוא אבל זה הדיוק לחמש דקות ואז הסיוט שוב מתחיל המחשבות הכי מפחידות בעולם, הרגשת הטומאה, והמקלחות שלא נגמרות אף פעם. כבר קר לי לצאת מהאמבטיה כל פעם עם שיער רטוב ומגבת בחורף הזה. הצילו אני צריכה עזרה ושום תרופה וטיפול התנהגותי לא עוזר לי כמה עוד אפשר לעשות טקסים
כשמאבדים את התקווה? כששום כדור לא עוזר והטקסים רק מתגברים? לפעמים יש תקוות שווא שיש שיפור כלשהוא אבל זה הדיוק לחמש דקות ואז הסיוט שוב מתחיל המחשבות הכי מפחידות בעולם, הרגשת הטומאה, והמקלחות שלא נגמרות אף פעם. כבר קר לי לצאת מהאמבטיה כל פעם עם שיער רטוב ומגבת בחורף הזה. הצילו אני צריכה עזרה ושום תרופה וטיפול התנהגותי לא עוזר לי כמה עוד אפשר לעשות טקסים