מה עושים עם כישוף זרע? כמה זמן יקח שיחזור אלי

RainBird

New member
ניתן ללמוד כישוף רב מן ההיסטוריה. האם אני מאמין בצורה הפרימטיבית שבה משתמשים בזרע בלחשים שכאלה? אולי לא, אבל זרע הוא לכל הפחות לינק אנרגטי לאדם שהוא מושא הלחש- וזה מאוד רלוונטי ושימושי. ההקשר צריך להיות סימפטטי וחזק. מכשפה מוצלחת תוכל לעשות זאת, בצורה טובה.
 

אמאשירן

New member
אמרת שיש כל מיני סוגי של זרעים שאפשר

לכשף אז שריפת זרע זה יעזור עם לחשים וכו' אז אני לא מכשפה אמרתי איך תוכל לעזור לי
 

angelexpress

New member
ריין בירד , אפרי להשתמש בסימבול אנרגטי

הרבה יותר עוצמתי ויעיל מכישופי זרע. קשירה אנרגטית בין בחור לבחורה כבר לא עושים בכישופי זרע כבר מאות בשנים. ישנם ריטואלים חדשניים , אפקטייבים, ויעילים, לגבי כשפי אהבה. כישופי זרע זה פאסה.
 

RainBird

New member
יש אופנות בכל דבר ומניסיוני האישי, וממגע מתמשך עם משתמשי המאגיה הישראלים, (ואני בטוח שגם האפריקאים) השימוש בזרע, דם וסת וכו', נפוץ בהרבה מאשר לחשי אהבה מפונפנים ורגשיים עם נטייה וויקאנית. אבל גם בוויקה ובזרמים אחרים, יש שימוש בזרע ובווסת ללחשים שונים. אז זה ממש לא "פאסה".
 

fire snake

New member
זה נכון, אהבה זה כמו כבידה או מגנטיות

האהבה בין שני גופים נתונים היא פוטנציאל בין הילותיהם - שזה גודל קבוע - תלוי במרחק, כמובן, ועם זה אפשר לתמרן. מה שאת מנסה לעשות זה לא הגברת האהבה, אלא שליטה. אם זה יצליח לך, את האהבה זה ישמיד, במוקדם או במאוחר. ייתכן שלא תרגישי את זה, כי עד אז כבר לא תוכלי להרגיש אהבה. אבל אולי כבר עכשיו את לא יכולה.
 

RabeJungfrau

New member
רגע,

את שרפת את הנייר עם הזרע? לא עדיף היה להיכנס להיריון ממנו כדיי להחזיק בו אצלך לנצח? (או לפחות בחלק ממנו). מוסרי בערך באותה המידה.
 

angelexpress

New member
וואוו אני רואה הפורום הזה קם לתחייה...

מדוע לא סוגרים אותו? בזמן האחרון אני קורא כאן רק שטויות.
 

אמאשירן

New member
תיכף כבר אתייאש לא חושבת שיעזור משהו כישפוים

אף פעם לא האמנתי בכישופים וכל חברות שלי מכניסות לי בראש שקיים כישופים ונסיתי וניסתי שום דבר לא עזר אז למה שאמין טוב באמת הכל שטיות כבר לא מאמינה בשום דבר לא כישפוים ולא עין רע לא ראיתי משהו עזר רוב בדיכאון ומבקשים החזרת אהבה וכו' לא עזר בכלל
 

angelexpress

New member
כי מה שניסית אלו לא כישופים אמייתים אלו

אמונות תפלות.. אז למה שיעבוד??
 

fire snake

New member
את טועה, יש הרבה מה להפסיד

זה כאילו אומרים לך "תגנבי" תיק במשטרה זה שום דבר בשבילך? נכון, קצת מערב פרוע כאן כרגע, ועדיין... חוקי הקארמה עובדים. כשתיענשי, הבעייה העיקרית תהיה שלא תדעי על מה ולמה, ובטח תנסי להתחמק באמצעות עבירה נוספת... שוסיף משקל לכדור הברזל שלך. קרמה שלילית זה כמו שרשרת עם כדור ברזל שפעם היו כובלים אתו אסירים - משהו שאולי תתרגלי אליו, אבל לא ייתן לך לעוף לא כדאי
 

אמאשירן

New member
האקס שלי הוא לא טיפוס של אובסיסיות ושל לשחרר

הוא אהב עוד היו נשים לפניי מעולם לא עשה משהו אני גם לא אאמין שיהיה אובסיסי וכובל אליי ואז כל זה שטיות שאת אומרת קראמה וכו' אפילו אני יודעת שהוא בחיים לא יהיה כזה אפילו כישופים וכו'!
 

fire snake

New member
באמת אין לך מושג באיזה עולם את חיה?

לא אמרתי שהבחור יעניש אותך. לכפות את רצונך על מישהו אחר זו עבירה - לא רק על חוקי ה"מוסר", גם על חוקי הרוח, או (מילה לא פופולארית...) אלוהים. מערכת האכיפה - נכון שכיום היא קצת חורקת, אבל עדיין פעילה ועוד איך - היא "חוקי הקרמה". כפיית רצונך תגרום להמרת כמות מסוימת של אנרגיית חיים משלך לאנרגיית רפאים - כזו שלא תוכלי להשתמש בה, והיא תכביד עלייך, וגם תמגנט אותך להסתבך במשברים דומים בעתיד (בחיים האלה או בחיים הבאים). אם זה יגיע בחיים הבאים (כפי שדברים מגיעים אלייך עכשיו כתוצאה ממעשייך בחיים קודמים) לא יהיה לך מושג מאיפה זה בא לך, ומן הסתם תנסי שוב לפתור את המצב בכפיית רצונך... זה נראה שאין לך שום הסתייגות מכפיית רצון, זה נראה לך לגמרי בסדר, נכון? אז זה לא, והתוצאה כלפייך אמנם לא נראית קשורה, אבל היא כן.
 
למעלה